Articfare Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. Jeg bruker for det meste OO fordi jeg synes det er bedre og mer brukervennelig enn MO. Men jeg får noen småproblemer når jeg konverterer fra OO til MO. F.eks det blir større linjeavstand man ikke får forandret på og anre jeg ikke husker hva var. 1 Ossen får jeg linjeavstanden til å bli "normale"? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (Vet ikke helt om jeg er enig i at dette passer i GNU/Linux-kategorien .) MS' doc-format er et proprietært format som MS har nektet å slippe noe info om, derfor er støtten for det i OOo "reverse engineered" (gi meg et bedre ord på norsk, så skal jeg bruke det) inn. Doc-spesifikasjonene har blitt endret etter hver Office-versjon, så det er store kompatibilitetsproblemer mellom de forskjellige Office-versjonene. (Har hatt store problemere i forbindelse med Powerpoint-presentasjoner med skolens Office 2k .). Så med andre ord er ikke dette et så lett problem å fikse. Først og fremst burde du fortelle oss hvilken versjon av Office det er snakk om . Lykke til. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vil du tilbake til Microsoft Office? Da får du spøre i windows forument. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dersom folk ikke har open-office inne, send dem dokumentene på pdf. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vil du tilbake til Microsoft Office? Da får du spøre i windows forument. 7247294[/snapback] Som vanlig veldig konstruktivt, Stian... Trådstarter: Jeg mener å huske at linjeavstanden stilles på samme måte som i Word. Format → paragraph → line spacing (husk å merke teksten på forhånd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå