Rartnamn Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kvifor skulle Adobe ønskje å stengje ute størsteparten av brukarane? Det høyrest ikkje ut som ein god ide. 7243159[/snapback] Nei, er jo ikke det. Men det hadde forsatt vert morsomt. Skal starte et sikkelig hot flashspill "Beklager, men du trenger en bedre alternativ nettleser til og spille av denne flash fila" ved en link til getfirefox.com Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg vil gjerne vite mer håndfast om hva det dreier seg om. Uansett så håper jeg at dette også vil komme Linux-brukere til gode. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det Firefox _virkelig_ trenger er en godt integrert/fungerende PDF-leser. Min Firefox på PC kræsjer i alle fall 50% av gangene jeg prøver å åpne et PDF-dokument rett i browseren. 7242998[/snapback] Så det er ikke bare jeg som har dette problemet altså? Utrolig irriterende og burde bli fikset snarest! Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Håper det blir bedre muligheter for å kontrollere flash-innhold i Mozilla Firefox også, og ikke bare tilrettelegging for Adobe sin skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå