Plasmaball Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei vi er en ny oppstartet cs:source klan med 5 medlemmer. vi er aktive og vennlige. Søker medlemmer med god iname iq og må kunne vite hva spillet dreier seg om. mid/high skill 14+ Age limit mic: vi får snart opp en teamspeak server.. Ingen Cheating Hvis dette høres passende ut for deg å send meg gjerne en pm vårt forum er:{ci}| Clan Insane Homepage Endret 8. november 2006 av Plasmaball Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I formet deres så er en del av det blitt kaldt Chit chat.. Chit? Det skal vell være Shit chat? Lenke til kommentar
Plasmaball Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) nei desverre er det ikke det. hvis du ikke har lagt merke til det så menes det "fritt" Nesten alle Source claner bruker det.. Btw: dette er ikke et forum for å skrive unødvendige kommentarer. dette er et guild og klan recruiterings forum Endret 8. november 2006 av Plasmaball Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Var ikke ment som en unødvendig kommentar.. Jeg forsto det som en skrive feil og ville spørre deg om det var tilfellet. Slik at du kan få rettet på det til neste man besøkte siden din. Nå er jo ikke det tilfellet, men det _kunne_ ha vært det. BTW: Så ønsker jeg dere lykke til med guildet. Lenke til kommentar
Miehkrojb Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei, mulig å få en try? Jeg har spilt cs en god stund. er vell litt skilled, håper jeg da For tiden spiller jeg mest med venner for moro skyld. men det kunne vært fett med noe litt mer seriøse greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå