TheGuard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette var så mye enklere før.... Altså. Vi er en gjeng som tenkte vi skulle spille litt forskjellige spill online. Problemet er bare at det er ikke så lett lenger. Nå er det så jæ***la som spiller inn. Hos MEG så har jeg NGT, kjører gjennom en SWITCH og opp til min PC. Mener jeg faktisk har ÅPNET ALLE portene i modemet, og disablet brannmur. De andre jeg prøver å spille mot/med, har NGT, LOS og Tele2, og et par av dem kjører gjennom routere. Men vi finner hverandre så og si aldri i spillene. Og da kjører vi ikke gjennom server, men en av oss "hoster" et spill, og vi andre bar taster inn IP til den som "hoster". Så mitt spm er, er det noen sted en tutorial for spilling online? For dette er så knotete å få til for tiden, at det er ei mare... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skal dere spille LAN-spill over internett må dere bruke Hamachi. Hamachi simulerer et eget nettverk over inernett omtrent som VPN. Det hadde vært lettere å svare hvis du hadde sagt hvilke(t) spill det gjelder. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Hamachi var bare HELT SUVERENT. Supert. Var akkurat dette jeg var ute etter. Takker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå