Gå til innhold

Sniktitt på World of Warcraft: The Burning Crusade (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en drøss med addons, de må imidlertid skrives spesifikt for TBC for å fungere der, på grunn av en rekke nye begrensninger. Jeg bruker denne listen. for å holde oversikt over TBC-addons.

Unit frames er ag_UnitFrames, vet ikke om dette finnes til Live-versjonen (tror det), men der bruker jeg dette oppsettet (Discord), som ligner. Buffs er det ElkBuffBar som tar seg av.

Lenke til kommentar

Jeg så det komme. Jeg sluttet å spille wow for ca 2 måneder siden pga det ikke var mye mer å hente. Var ikke mye vits i å engasjere seg for mer tier 2 gear når det blir ubrukelig etter expansion.

Forhåpentligvis tar ikke raids 5-8~timer slik det gjorde før.

Jeg kommer til å kjøpe spillet for å se om det har blitt noe bedre.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Er gamer.no redd for å bruke engelske ord?

7243743[/snapback]

Noe spesielt du mener vi – som norskspråklig nettside – burde skrevet på engelsk i denne artikkelen?

hvor mye i måneden?

7244021[/snapback]

Samme pris som World of Warcraft (som du trenger for å spille The Burning Crusade): Du har tre muligheter, sakset fra FAQ-en på hjemmesiden:

"a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month. Please be aware that the subscription fees for three-month plan and the six-month plan must be paid in full."

Lenke til kommentar

Fin artikkel.

At instancer vil ta mindre tid er eit flott pluss.

Har gjort veldig lite av instancer frå 60 og oppover, tar lang tid. Helde med raiding.

At dei korter ned til 25manns er greit og. Store guilds kan jo lett køyre 2 raids samtidig. Kver einaste person får meir ansvar. Sånn som ting er no kan jo flerie spelare stå å berre sjå på.

Lenke til kommentar

Hmm.. Mindre grupper og kortere huler gjøre det faktisk akutelt for meg å start opp igjen med WoW når BC kommer... Men jeg har min tvil, for jeg kjenner litt på kroppen at jeg fortsatt er lei. Nei det må nok enda større og drastiske endringer til for at WoW blir installert igjen.

Lenke til kommentar
Hmm.. Mindre grupper og kortere huler gjøre det faktisk akutelt for meg å start opp igjen med WoW når BC kommer... Men jeg har min tvil, for jeg kjenner litt på kroppen at jeg fortsatt er lei.  Nei det må nok enda større og drastiske endringer til for at WoW blir installert igjen.

7245410[/snapback]

Jeg føler med deg.

Litt fristende å prøve, men det er så godt å være fri.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...