Jernlov Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Lurte på om det var mulig å få litt kritikk på dette bildet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Lurte på om det var mulig å få litt kritikk på dette bildet. 7241898[/snapback] Nei, det er nok ikke mulig. Jo, det er nok det. Jeg syns det er fin stemning og belysning her, men nederste tredjedel av bildet er jo svart. Ville hatt et snev av detaljer i det området, sånn jeg ser det nå er det unødvendig tomrom. Er også uenig i høydeformatet her, det hadde vært mer spennende å se mer i bredden enn i høyden. Lyset og tåken ser nydelig ut, og jeg ville sett mer av det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Det var da alldeles hyggelig å få og. Ja er en smule mørkt, legger med en versjon med litt mer lys i bunnpartiet. Og når det gjelder høydeformat så er det ett eller annet i blodet mitt som tar kamera på skjeie. Sånn er det bare. Ble det bedre da? Edit: Har bemerket meg ett lite sort parti på høyresiden som nu er fjernet (finner det ikke nødvendig og laste opp da alle og enhver klarer å se denne flekken som borte). Endret 8. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Syns det ble et kraftig løft ja. Mye bedre, faktisk. Og ja, er hekta på høydeformat selv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Så bra Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Du kunne med fordel kuttet bort litt av bunnen... Eller nei, bildet er bedre sånn som det er. Et litt annerledes solnedgangbilde. Dette likte jeg. Stå på! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar
BorN Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Et flott bilde! God stemning av å se på det. For å få vekk det mørkeste i bildet synes jeg en tre- til fjerdedel av nedre del av bildet kunne vært skjært av. Men samtidig er bildet fint som det er, da det mørke nederst skaper en kontrast i forhold til sollyset og himmelen. Keep going! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Et bra bilde! Forgrunnen er litt for mørk, kunne også med fordel ha kuttet bort mer av forgrunnen. I tillegg er det litt for lyst i områdene rundt sola. Fine farger! Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Det meste er vel sagt, men ville klonet vekk den lille svarte prikken til høyere litt over midten. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Personlig synes jeg det første bildet har mye mer stemning enn det lysere, ettersom det mørkeste bildet gir mer fokus til den midterste biten av bildet som definitivt er den mest spennende. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Et flott bilde! God stemning av å se på det. For å få vekk det mørkeste i bildet synes jeg en tre- til fjerdedel av nedre del av bildet kunne vært skjært av. Men samtidig er bildet fint som det er, da det mørke nederst skaper en kontrast i forhold til sollyset og himmelen. Keep going! 7248226[/snapback] Kanskje jeg burde skjært det for å ha sjekket ja. Men bare for å sjekke Et bra bilde! Forgrunnen er litt for mørk, kunne også med fordel ha kuttet bort mer av forgrunnen. I tillegg er det litt for lyst i områdene rundt sola. Fine farger! 7250933[/snapback] Kanskje jeg burde skjært det for å ha sjekket ja. Men bare for å sjekke Det meste er vel sagt, men ville klonet vekk den lille svarte prikken til høyere litt over midten. 7252460[/snapback] Har allerede gjort det som det står i en edit over. Personlig synes jeg det første bildet har mye mer stemning enn det lysere, ettersom det mørkeste bildet gir mer fokus til den midterste biten av bildet som definitivt er den mest spennende. 7269765[/snapback] Kan nesten si meg enig, det lysere får øya mine til å lete etter detaljer i åkeren istedenfor å se på sola. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg lukter Ulver. Jeg må si at du ga fotografiet et stort løft ved den andre versjonen. Og jeg forstår høydeformatet, det er ufattelig fascinerende å bruke det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg lukter Ulver. Jeg må si at du ga fotografiet et stort løft ved den andre versjonen. Og jeg forstår høydeformatet, det er ufattelig fascinerende å bruke det. 7287212[/snapback] Ulver ja, høydeformat er flotters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå