Gå til innhold

Bytte 360 til modell med Samsung drev?

Ed Hunter

Anbefalte innlegg

Slenger bare inn eit spørsmål her. Kjøpte nylig 360 Premium (produsert i mai 06 viss eg hugser riktig..) frå Elkjøp. Har fått med LG-Hitachi drev som støyer villt når eg speler Oblivion (har ingen andre spel atm). Er det mulig å sende inn boxen til MS og få ny med Samsung drev? Eller er ikkje det dekka av garantien? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger bare inn eit spørsmål her. Kjøpte nylig 360 Premium (produsert i mai 06 viss eg hugser riktig..) frå Elkjøp. Har fått med LG-Hitachi drev som støyer villt når eg speler Oblivion (har ingen andre spel atm). Er det mulig å sende inn boxen til MS og få ny med Samsung drev? Eller er ikkje det dekka av garantien?  :hmm:

7241882[/snapback]

Tror det er en slags bytte-rett på varer dersom du ikke er fornøyd innen 90 dager, tror ikke det trenger være noe galt med den.

Så du kan jo prøve å ta den tilbake til Elkjøp å høre om du kan bytte den ut å håpe du er heldigere andre gang, og hvis ikke det går da kan du prøve enda engang. :)

Skader ikke å prøve ihvertfall, du blir ikke saksøkt for å forhøre deg ihvertfall. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...