Lucifer83 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg kjører Asus M2N32-SLI Deluxe, AMD AM2 X2 4600+, Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB, XFX 6800XT x2 SLI 256mb, nexus nx-5000 500w, raptor 36gb. Jeg syns hdd begynnte å bli så treg og ville da reinstallere xp på nytt. Dette fungerte bra. Alt bootet fint og startet med å legge inn drivere til hw. Brukte først cdn som fulgte med og la inn chipset osv. Alt funket bra helt til jeg skulle installere skjermkort driverne. Det starter opp, loader ca halve loade baren også blir skjermen svart og får enten bluescreen eller så går den rett til restart. dette er 93.71 drivern til nvidia. har også testet 91.47 som jeg kjørte før jeg reinstallerte. (denne virket fint før) Begge driverne feiler. jeg får installert ok når jeg bruker 82.** driver. men denne er ikke einet med SLI etter det jeg har skjønnt.. (?) får ihvertfall ingen meld om at det er SLI eller mulighet for det. Jeg har allerede testet: Nytt hk. 2 nye skjermkort, 2 div powersuply, annen hdd, andre kabler, annen versjon av xp. Eneste jeg ikke har testet enda men skal teste i morgen 08.11.06 er CPU. Det som er rart er det at jeg testet det nye hk på jobben med samme skjermkort og ram osv og alt gikk fint da.. men så fort jeg kom hjem er det samme feilen. noen som har noen svar til meg? sitti nå siden fredag å rotet med dette og begynner å bli litt lei. tatt mye tid og ork. så setter VELDIG stor pris på om noen har noen gode råd til meg. På forrhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå