Gå til innhold

Dell tilbud istedenfor whitebox


Tinniman

Anbefalte innlegg

Hei til alle dere som er interessert i en plastikk laptop allà Whitebox cl 5. Jeg har akkurat avbestilt min etter en lang samtale med selskapet som ikke kunne svare på en eneste ting angående firmaet.

 

Sjekk ut dell. De har nå kommet med et meget bra tilbud, som er omtrent som whitebox, og da får du ihvertfall et meget seriøs firma.

 

Inspirion 8200

 

1,7 intel

256 mb ddr ram

40g 5400 rpm

8x dvd og 8x8x brenner 24 les

15" tft UXGA (1600x1200)

ATI Mobility radeon 9000

firewire,svideo

1 års garanti

xphome og msworks 6,0

 

Prisen jeg fikk var 17955

 

 

Tinniman

 

[ Denne Melding var redigert av: Tinniman på 2002-11-11 19:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

modulært betyr at den går ann å ta ut fra PC'en lett, med en sånn liten klips på bunn av pc'en...både Floppy og batteri på Dell sine er modulære, og ja, du får med floppy på det tilbudet under...men du må bytte mellom floppy og CDbrenner eller batteri for å bruke den....du kan bare ha 2 modulære ting om gangen ....DVD spilleren er fastmontert...

 

det nye tilbudet (klik på privatkunder, så ser du det under "nå med Radeon 9000 og CD brenner" eller noe slikt på hovedsiden...)

 

2.0ghz P4 M

64MB Radeon 9000

24x CDRW

8X DVD

30GB

512DDR

Enhanced 15'' 1600x1200

pris: 17421 (inkl frakt)

og ett års henteservice

 

[ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-12-16 10:53 ]

Lenke til kommentar

Bestilte en slik i forrige uke. Men valgte ikke å benytte tilbudet på ram, for selv etter prisreduksjonen er prisen 50% høyere enn for kompatibel ram hos crucial og komplett.

 

Men valgte selvsagt ultrasharp/enhanced UXGA.

 

Diskettstasjon er standard på 8200.

 

At designen muligens ikke er en prisvinner kan jeg leve med. Prisen nå er vel nesten uslåelig, her får vi markedets kraftigste bærebare og i tillegg langt rimeligere enn alle konkurrenter.

 

Rykter går om at Inspiron 8300 vil ha støtte for USB2 - skulle bare mangle. Den kommer vel første kvartal neste år. Mest spennede for min del er om Dell har endret på designen. Svake indikasjoner, dog, tyder på at det ikke er tilfelle. Da blir det i så fall en smal sak å oppgradere 8200 for de som ønsker det. Selv ønsker jeg heller en ny design fremfor muligheter for oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...