linte Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg skal spille Fifa 07 på min Thoshiba bærbare PC. Men når jeg setter i cden og det kommer opp valgene og jeg trykker play for jeg denne beskjeden: Og når jeg ser på Min datamaskin så står det at jeg har "to" cd og dvd rommer. Noe jeg ikke har, hvertfall ikke fysisk. Hvordan får jeg dvd rommen til å gå som standar, altså slik at når jeg putter i en dvd så hentes den opp via dvd spilleren og ikke cd spilleren. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det at du får opp en spiller i tillegg til DVD-ROM'en din kan skyldes at du har installert programvare som emulerer CD/DVD-spillere. Nero, f.eks. har innebygget emulering. Hvis FIFA ble installert fra f.eks. stasjonsbokstav d: og du i senere tid har lagt til en ny partisjon på harddisken, så blir gjerne bokstavene byttet om (f.eks. den nye partisjonen får d: og DVD-ROM'en blir til e:). Det KAN være at FIFA da forventer at dvd/cd-plata skal være å finne på d:. Hvis du høyreklikke "Min datamaskin" og velger "Datamaskinbehandling > Diskbehandling", kan du endre på stasjonsbokstavene. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har hatt noen problemer med DVD RW-en min, hvor den ikke klarer å lese av den informasjonen som skal verifisere ektheten av Discen. Da fikk jeg noe tilsvarende problem som du har nå. Jeg måtte oppdatere Firmware på min spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå