Zuul Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Vurderer å kjøpe Windows XP Professional. Har Windows ME fra før. Det jeg lurer på er: Hvordan kjører man dual boot med Windows XP Professional og Windows ME? Må man fjerne Windows ME helt og så installere begge operativsystemene? Linker angående dette temaet er velkomne! Kun seriøse henvendelser, itt no' tull. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Enkelt. Ha en partisjon for WinME og en partisjon med WinXP. Start med å installere WinME. Installer deretter XP. Sørg for at du velger hvilken partisjon XP skal installeres på. Installasjonen av XP fikser bootmeny for deg. Tut & kjør! Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Bare for å bekrefte det som står over! Det funker helt fint. Bare sørg for å ha en partisjon på hvert OS Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Takk skal dere ha! Går definitivt å kjøper Windows XP Pro ved neste lønning :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Bare en ting til: Hvis du er fornøyd med innstillingene og alt i Win Me som det er så trenger du ikke re-innstallere det før du legger inn Win XP. Det er lurt å ha en Partisjon til hvert OS, men strengt tatt MÅ man ikke hvis man ikke vil. (Jeg hadde nylig Win 98SE og Win XP på samme partisjon (harddisken var for liten (2,5GB) til å begynne å dele opp) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hva med å droppe ME og kun kjøre XP? Ville vel vært det beste og enkleste for deg? Leser du litt på forumet finner du ikke mange som lovpriser ME akkurat... Mitt tips er uansett: Win2k! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå