m0zzdart Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Skal kjøpe meg en raptor disk på 10000 rpm trenger hjelp til hvor det er billigst?? jeg fant ut at shg.no var bra. men jeg vet ikke helt. skal IKKE kjøpe fra kompelett. Endret 8. november 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Som et lite hjelpemiddel kan man vel bruke Prisguiden Bare husk at du kan finne det billigere andre plasser, man da må du gå manuelt inn på hver enkelt nettbutikk.. Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvor stor lagring skal du ha? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Hvor stor lagring skal du ha? 7241705[/snapback] 36 gb disk skal det være. trenger ikke mere Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Som et lite hjelpemiddel kan man vel bruke Prisguiden Bare husk at du kan finne det billigere andre plasser, man da må du gå manuelt inn på hver enkelt nettbutikk.. 7241700[/snapback] JADA. det vet jeg. slutt med den guiden for den vet jeg om. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skal egentlig slutte å hjelpe folk i det store og det hele, er alt for mange som kommer med fine kommentarer. Du er nettopp registrert på hw.no, og du bør nevne i første post at du har søkt der. Er egentlig ganske lei den uhøflige tonen forumet har fått.. Fint du fikset svaret, men hadde jeg vært moderator hadde du fått deg en uke ferie.. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Da jeg i min tid skulle kjøpe Raptor fikk jeg tipset om at at 36gb-varianten hadde en tendens til å bråke mer enn 74gb-varianten. Det er jo også mange som mener at 74gb bråker mer enn den smaker (se: ytelse/pris) med tanke på at 7200 S-ata-disker har tatt innpå i senere tid. Selv er jeg storfornøyd med min 74g som systemdisk, men det overnevnte kan sikkert være greit å tenke over før man bestiller. Endret 8. november 2006 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Varianten med 36GB yter ikke spesielt bra. Da kan man like gjerne kjøpe en vanlig 7200rpm disk og få litt bedre ytelse og langt større kapasitet for en lavere pris. F.eks Hitachi sin T7K500 320GB. Hvis det er ytelse du er ute etter så bør du gå for varianten med 74GB og 16MB cache. Denne skal yte likt med varianten på 150GB, altså svært bra ytelse. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ja, men jeg trenger egentlig ikke mere enn 36 gb. men hviss dere mener den 74 gb disken er bedre. så jeg for den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå