Red Frostraven Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har blitt påkjørt 1 gang av en som ikke klarte å stoppe -- fordi hun kjørte for fort. Jeg har måttet la vær å krysse veien dusinvis av ganger når jeg går på overganger fordi folk har kjørt for fort til å klare å bremse. Jeg har sittet på en bussen som kjørte for fort, som måtte kjøre over i motsatt kjørebane fordi noen gikk over veien på en fotgjengerovergang. Jeg har sittet på med min gravide kjæreste da noen kjørte på oss bakfra, mens vi hadde forkjørsrett, fordi de kjørte for fort. = = = = = = = = Merkelig nok fikk vi barn 13 måned etter dette -- og ikke etter de 8 som gjenstod... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man får et problem når alle bryter lovene som de selv mener er unødvendige. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ingen følger vel alle reglene Vi lager jo ikke regler for at de skal brytes, men av og til må man bryte regler. Tenk hvor kjedelig verden har vært uten at noen brøt regler, da har det ikke vært mange sider i avisen. Endret 25. januar 2007 av moone Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Ingen følger vel alle reglene Vi lager jo ikke regler for at de skal brytes, men av og til må man bryte regler. Tenk hvor kjedelig verden har vært uten at noen brøt regler, da har det ikke vært mange sider i avisen. 7798029[/snapback] HAhaha nei det hadde blitt en morroavis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå