Gå til innhold

Hw.no Secret Santa 2006 (beta v0.1)

b-real

Har du lyst til at Secret Santa skal igjennomføres?  

165 stemmer

1. 1. Har du lyst til at Secret Santa skal igjennomføres?

• Ja
      97
    • Nei
      28
    • Ingen formening
      40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg ikke pakker opp en dildo blant familiemedlemmene så er det vel egentlig greit for meg^^

7241629[/snapback]

Og det sier seg selv at man skal tenke litt på at man kanskje ikke kjenner vedkommende i andre enden og alderen til vedkommende også da ;)
Lenke til kommentar
Bare jeg ikke pakker opp en dildo blant familiemedlemmene så er det vel egentlig greit for meg^^

7241629[/snapback]

Og det sier seg selv at man skal tenke litt på at man kanskje ikke kjenner vedkommende i andre enden og alderen til vedkommende også da ;)

7241636[/snapback]

Alle elsker kondomer med smak :w00t:

Lenke til kommentar
Det man kan gjøre når man har fått brukeren man skal gi gave til, er å søke litt på forumet og finne ut litt mer om hva den personen liker ;)

7241654[/snapback]

Det eller at man stiller et krav når man melder seg på at man må hive med en liste over ting man kunne tenke seg å få. Et lite brev til julenissen..hihi ^^

Lenke til kommentar

Tjaaa.

Er ganske sikker på at jeg kommer å sende en julegave til noen her på forumet :) Men det blir vel en annen sak.

Uansett, så er jo tiltaket godt. Men vil det fungere ? Hva om en slasker unna og ødlegger alt ? Ellers er jo tiltaket godt om du har tillitt.

Synd at de aller fleste it OT-Baren e unger, med forbehold. Dvs at de kanskje knapt har råd til en 50lapp. Jaja. Stemmer ja jeg.

Lenke til kommentar
Tjaaa.

Er ganske sikker på at jeg kommer å sende en julegave til noen her på forumet :) Men det blir vel en annen sak.

Uansett, så er jo tiltaket godt. Men vil det fungere ? Hva om en slasker unna og ødlegger alt ? Ellers er jo tiltaket godt om du har tillitt.

Synd at de aller fleste it OT-Baren e unger, med forbehold. Dvs at de kanskje knapt har råd til en 50lapp. Jaja. Stemmer ja jeg.

7241948[/snapback]

De som ikke gidder å sende gave, eller de som ikke har penger, trenger jo ikke melde seg på :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...