WangenPs3 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vet om 1 butikk i Sandvika/Oslo området som har dte i hyllene ikveld....Skal innom etter jobben Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 x360 warez? Tviler Sikkert spillbransjen ja 7241387[/snapback] Nei, fordi xbox360 warez finnes ikke. damdidam 7243450[/snapback] Skulle akkurat si det samme. 7243837[/snapback] Hva babler dere om, samlige xbox 360 spill ligger ute til nedlasting og det har det gjort i månedsvis. Gears of war kom for ei uke sia.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 De bruker sarkasme, selv om det ikke alltid er lett å merke når det skrives var det der ganske tydelig ;p Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er CoD3 kommet i butikkene i Norge? Eller har dere som sitter med det importert det, evt jobber innenfor bransjen? 7244614[/snapback] Det kommer i butikken på fredag. Jeg fikk det av Activision i dag. Må bare si at CoD3 virker sykt bra Du hører bare ratatata hele tiden mens du beveger deg fremover i ruinene. Masse kuler som flyr og røyk som oser rundt deg. Adrenalinkick til tusen! Grafikken er MYE bedre enn på CoD2. Dette burde være et sikkert kjøp for alle som liker denne sjangeren! Nå kan jeg ikke skrive mer, fordi nå skal jeg spille Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva babler dere om, samlige xbox 360 spill ligger ute til nedlasting og det har det gjort i månedsvis. Gears of war kom for ei uke sia.. 7244643[/snapback] Men er vel ikke mulig å spille av warez på xboxen. Så da er du jo like langt. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva babler dere om, samlige xbox 360 spill ligger ute til nedlasting og det har det gjort i månedsvis. Gears of war kom for ei uke sia.. 7244643[/snapback] Men er vel ikke mulig å spille av warez på xboxen. Så da er du jo like langt. 7244724[/snapback] Joda, en X360 med flasha dvd-rom kan spille av brente spill. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan noen som har spilt det bekrefte/avkrefte om fiender respawner kontinuerlig om man ikke rykker langt nok fram? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hva var det topicen her handlet om nå igjen? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan noen som har spilt det bekrefte/avkrefte om fiender respawner kontinuerlig om man ikke rykker langt nok fram? 7244767[/snapback] Jeg prøvde å teste ut det her nå. Jeg fant et sted og sto bare der og skøyt. Det endte med at hele troppen gikk fremover, så kan virke som om de ikke respawner kontinuerlig, slik som på CoD2. Men dette kan jo også avhenge av vanskelighetsgraden man velger(?). Skal teste mere og gi deg/dere beskjed Det er i hvert fall ufattelig kult spill! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Kan noen som har spilt det bekrefte/avkrefte om fiender respawner kontinuerlig om man ikke rykker langt nok fram? 7244767[/snapback] Jeg prøvde å teste ut det her nå. Jeg fant et sted og sto bare der og skøyt. Det endte med at hele troppen gikk fremover, så kan virke som om de ikke respawner kontinuerlig, slik som på CoD2. Men dette kan jo også avhenge av vanskelighetsgraden man velger(?). Skal teste mere og gi deg/dere beskjed Det er i hvert fall ufattelig kult spill! 7244854[/snapback] Overasket at spillet er såpass bra. Håpet på opp mot COD2 kvalitet, men at det skulle overgå COD2 drømte jeg aldri om Endret 8. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Høres bra ut *finner fram rifla*, selv om jeg liker shotguns og SMGs så liker jeg å variere. Å skyte til lageret gå tom uten at fienden har blitt noe svakere irriterte meg noe sykt på 2ern. Hmmm, men man får vel ikke spille østfront, eller? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Faen, jeg er også spillanmelder - men neida, jeg har ikke fått noe Call of Duty 3 fra Activision enda. Dette er døllt. Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Vant det...Var ikke innpå før nå så kan svare nå...ja fikk dt... Vant det i en konkurranse.... på gamereactor siden.... Men gidder ikke skrive alt siden det kan dere lese ganske mange andre steder.... Vil heller spille som de andre som har det Endret 8. november 2006 av Laugh_killer Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan noen som har spilt det bekrefte/avkrefte om fiender respawner kontinuerlig om man ikke rykker langt nok fram? 7244767[/snapback] Jeg prøvde å teste ut det her nå. Jeg fant et sted og sto bare der og skøyt. Det endte med at hele troppen gikk fremover, så kan virke som om de ikke respawner kontinuerlig, slik som på CoD2. Men dette kan jo også avhenge av vanskelighetsgraden man velger(?). Skal teste mere og gi deg/dere beskjed Det er i hvert fall ufattelig kult spill! 7244854[/snapback] Fikk samme inntrykk. Virker som teamet ditt vil gå fremover etter en tid Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Ingen som vet om dette er ute i en butikk i Bergen en plass da? Reiser vekk i helgen, men vil spille litt idag og imorgen:-) Edit: Bergen, ikke Berten:-) Endret 8. november 2006 av BioNor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Og kan da meddele at spillet kom på lager hos absoluttspill.no i dag! Så de sendte det til meg i dag også Gleder meg herlig mye eg faktisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette spillet var sykt! Var nesten litt skuffet i starten, grafikken så ikke noe spesiell ut i introen, og den skytetreninga var ganske dårlig, lyden der var ikke noe særlig heller. Men, i det jeg hoppa over muren ble jeg jo helt satt ut nesten. For en flyt! Spillet er virkelig intenst, lyden var helt rå! Hvertfall når jeg ble skutt av tanksen og det dundret i vegger, gulv og tak i huset og kulene hviner rundt deg på alle kanter. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette spillet var sykt! Var nesten litt skuffet i starten, grafikken så ikke noe spesiell ut i introen 7249486[/snapback] Synes det var bra jeg da , når du starter i leieren. Flott grafikk og masse bra detaljer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette spillet var sykt! Var nesten litt skuffet i starten, grafikken så ikke noe spesiell ut i introen 7249486[/snapback] Synes det var bra jeg da , når du starter i leieren. Flott grafikk og masse bra detaljer 7249969[/snapback] Ja, var jo ikke så aller verst. Men ble mye bedre når jeg hopper over muren og kom igang. Men er nok også fordi jeg skrudde opp brightnessen litt for mye pga. projektoren min er litt for lyssvak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da hentet eg nettopp spillet fra kassa, takker absoluttspill for 1 dags levering som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå