Gå til innhold

COD 3 testet - sinnsykt bra

Laugh_killer

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt noen dager på meg til å spille COd 3, fikk det på lørdag :)

Alt stemmer og kontrollen og grafikken er topp, absolutt et spill å anbefale.

Bytter på det og fifa 07 som eg har spilt ca like mye,

men holder en knapp på Cod 3 :w00t:

Hvis dere ikke tror meg sjekk live profilen min ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg hatt noen dager på meg til å spille COd 3, fikk det på lørdag  :)

Alt stemmer og kontrollen og grafikken er topp, absolutt et spill å anbefale.

Bytter på det og fifa 07 som eg har spilt ca like mye,

men holder en knapp på Cod 3 :w00t:

Hvis dere ikke tror meg sjekk live profilen min ;)

7241320[/snapback]

Fint om du kan skrive litt hvordan det er i forhold til COD2 :)

Lenke til kommentar

Å NEI! Vi har to gode spill som kommer ut på likt. Verden går under og vi er ikke klar for dette. Noooooooo!

So what om det kommer to bra spill ut på likt. Sist jeg sjekket så var det november og dette skjer hver november.

Å at det ene skader salget på den andre, vel det gjør det nok litt. Men det er to gode spill, så viss man ikke tar med seg det ene før jul. Så gjør man det nok i tørke etter.

Sånn er det med den saken. Andre kan trolle hvor mye de vil her inne. Men det er da en bra ting, er det ikke?

Lenke til kommentar

COD3 kjører i 60fps på xbox 360, og skal kjøre ganske stabilt også. PS3 versjonen for å nevne den, kjører i 30fps. Utviklerene skulle bruke de siste ukene på å jevne ut disse forskjellene. Så får vi se om de greidde det eller ei ;)

Største forskjellen mellom COD2 og 3 (bortsett fra ny SP-del..) er at man no kan spille 24 spillere online, mot COD2 sine 8 spillerer. Online-delen er også meget fleksibel.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er det store forskjeller på Grafikken fra CoD 2 til CoD 3, og flyter fortsatt spillet bra?

7241780[/snapback]

Spillet er drit bra. For de som sier 30 FPS er nok, har ikke spilt COD2 eller COD3 på X360. 60 FPS gjør at ting går supersmooth

Herlig spill, grafikken er drit bra. Beste jeg har sett på boksen min faktisk så langt.

Lyden er topp og gameplayet er helt topp.

Lenke til kommentar

Da leser du i hvertfall ikke mange av de andre trådene i forumet her hvis du tror det ikke eksisterer 360 warez...

Flasha selv 360en i forgårs og har nå GoW ventende hjemme, Tony Hawk Project 8 kommer vel i løpet av kvelden også.

Det jeg ikke skjønner helt er hvorfor det ikke er lov å diskutere cracks til pc, men lov å diskutere flashing av konsoller... Cracks til pc er jo ofte reelle løsninger på problemer som kopibeskyttelsen drar med seg (som f.eks lange lastetider i Gothic 3, køer i Half Life 2 ved bruk av Steam(som ikke piratene hadde))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...