April Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tori Amos, Opeth, Johnny Cash... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ulver med albumet Perdition City, jeg blir ihvertfall avslappet av denne musikken i en stressende hverdag Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 The Mamas and The Papas - Puff The Magic Dragon Utrolig fin og rolig sang, men litt trist slutt. Mye av Leonard Cohen er bra. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tori Amos - Beste avslappingsmusikken liek.. ever.. Og denne CD'en. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Alt av Neil young, spess live og Pochahontas. Unplugged er et album som er must for meg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Endel av Andrea Bocelli har jeg funnet ut kan brukes som avslappende musikk. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Fullmetal Alchemist - Brothers Helt fantastisk, den sangen er så fin! Jeg kan sitte å høre på den i timesvis uten å bli lei. ALLE tror jeg vil like den! Ellers så er det mange av H.I.M, favoritten nå for tiden er "bittersweet". "Hurt" av Johnny Cash er også nydelig! Endret 24. februar 2007 av moone Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fullmetal Alchemist - Brothers Helt fantastisk, den sangen er så fin! Jeg kan sitte å høre på den i timesvis uten å bli lei. ALLE tror jeg vil like den! Ellers så er det mange av H.I.M, favoritten nå for tiden er "bittersweet". "Hurt" av Johnny Cash er også nydelig! 8017066[/snapback] Litt OT, " bittersweet " er ikke H.I.M, Acopalyptica med Ville Valo og vokalisten i The Rasmus. Ville Valo har bare litt vokal på sangen. Feiltaga MP.3 ftl Lenke til kommentar
hauska Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Fullmetal Alchemist - Brothers Helt fantastisk, den sangen er så fin! Jeg kan sitte å høre på den i timesvis uten å bli lei. ALLE tror jeg vil like den! Ellers så er det mange av H.I.M, favoritten nå for tiden er "bittersweet". "Hurt" av Johnny Cash er også nydelig! 8017066[/snapback] Litt OT, " bittersweet " er ikke H.I.M, Acopalyptica med Ville Valo og vokalisten i The Rasmus. Ville Valo har bare litt vokal på sangen. Feiltaga MP.3 ftl 8018208[/snapback] Jeg er klar over det. Var meningen å få frem at HIM har mange avslappende sanger, og at jeg liker "bittersweet"som vokalisten i HIM er en del av. Tenkte ikke med det samme jeg skrev det, men takk for at du er våken og følger med Liker du også HIM? Jeg elsker musikken de lager Ble litt OT dette ja Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kruder & Dorfmeister - The K&D Sessions Aphex Twin - Selected Ambient Works Volume II Tosca - Suzuki Jaga Jazzist Moly - Your Life Is In Danger 120 Days - 120 Days Hajime Yoshizawa - Violet Lounge Of Montreal - Hissing Fauna, Are You The Destroyer Mono - You Are There Slowdive - Souvlaki Massive Attack - Mezzanine Portishead - Dummy Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Leonard Cohen har jo masse gode rolige sanger ^^ elsker The partisan ellers er jeg anime fan og der er det masse fin rolig musikk Finn musikken til Tsubasa reservoir Chronicles, Fate Stay Night, Matantei loki Ragnarok, Trigun og Fruits Basket, Gundam Seed, Elfen Lied. Noen som kommer på noe annen bra rolig snime musikk ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tori amos. The Whitest Boy Alive. Massive Attack (Mezzanine pref.) Snow Patrol. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Peter Green - In The Skies Buckethead - Colma Buckethead - Electric Tears Buckethead - Condensed Chicken Noodels Gandalf - II Till Brönner - That Summer Nick Drake - Five Leaves Left Nick Drake - Bryter Layter Nick Drake - Pink Moon Noen få av mine chille album Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 K's Choice - Live for real A-ha - Birthright Spock's Beard - Ghosts of autumn Dream Theater - Eve The Corrs - No frontiers Opeth - In my time of need Sylvan - Timeless traces Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ulver med albumet Perdition City, jeg blir ihvertfall avslappet av denne musikken i en stressende hverdag 7998389[/snapback] this man speaks the truth. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tja, Perdition City er et sært og veldig bra album, men avslappende? Da hører jeg heller på A Quick Fix of Melancholy... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg vet ikke om det har blitt nevnt før, men The Cure kan kanskje være noe? Noen rolige sanger jeg kommer på i farta, er: A Forest Close to Me Lullaby Lovesong Som nevnt tidligere, så er Opeth heller ikke å forrakte. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 opeth - to bid you farwell (rolig i begynnelsen) opeth - to rid the disease camera obscura - dory previn camera obscura - the false contender Camera blir kanskje litt kjedelig, men du bør sjekke ut "dory previn". Ellers anbefaler eg Opeth på det sterkaste mange andre gode sanger eg kunne ha listet opp av dei og Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Som nevnt tidligere, så er Opeth heller ikke å forrakte. 8071582[/snapback] Må nesten støtte opp om denne, det meste på Damnation skiva er utrolig vakkert og avslappende. Elsk! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tja, Perdition City er et sært og veldig bra album, men avslappende? Da hører jeg heller på A Quick Fix of Melancholy... 8071513[/snapback] Svidd Neger, bare hør på Comedown! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå