CAT0 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg slapper av med Broken Social Scene. Lenke til kommentar
Sniful Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Secrate Garden - alle vet vel ha det er Cafè Del Mar - Electronica aktig, knall Joni Michell med plata "Night Ride Home" Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Franz Liszt , Liebestraum Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Prozac for lovers Blir ikke mer soevning enn det :-) min slapp av musikk gaar mye i E.S. Posthumus - Unearthed (har blitt brukt ihjel i reklamer og TV show men duger bra likevel) Morcheeba - Big Calm og tidligere Gotan Project Enkelte utvalgte laater av Tosca, Baby Mamoth, Banco De Gaia, Lemon Jelly, St Germain, Beanfield og andre chill/electronica folk. - Per Christian Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 yesterdays new quintet - stevie Supermannen Madlib som har lagd en del instrumentalversjoner av stevie wonder-låter. C.H.I.L.L. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ulver - Kveldssanger Ulver - Lyckantropen Themes Ulver - Svidd Neger Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Beethoven - Furelise 48th Highlanders Pipes & Drums - Amazing Grace Boondock Saints - Irish Drinking Songs - Boondock Saints - Theme Celtic Music - scotland the brave Enya - RiverDance Litt mer futt i, men avslappende: Irish Drinking Songs - Irish Fiddle Song Medieval Music - Celtic Fiddle (Irish Folk) The Dubliners - Irish Reels The Foggy Dew - Irish Folk Music (Denne er meget avslappende) Wolfe Tones - Let The People Sing Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sitter og hører på The Album leaf med One day I'll be on time, meget avslappende album Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Eva Cassidy har god musikk som jeg får frysninger på ryggen av! Ellers har jeg sovemusikk som siste plata til Kurt Nilsen, Keane og Saybia. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis jeg skal slappe av, så setter jeg enten på Ulver - Kveldssanger eller noe av Magnet. Dog har jeg bare Drømmefall EP'en til Magnet. Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sigur Ròs er bra, og ekstremt avslappende... 7251371[/snapback] hear hear Pink Floyd har også ein del veldig gode og avslappande songar, som for eksempel "High Hopes", "Mother", "Breathe", "Us and Them" og "Green is the Colour" Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Utrolig at ingen har nevnt "Deep Purple - Soldier Of Fortune" Mye bra forslag ellers dog. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bohren & der Club of Gore. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg syns mye av Sigur Rós - Takk er digg å høre på, avslappende. Brian Eno - Apollo har og en del rolige "ambient" sanger. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Klassisk pianomusikk, er faktisk ganske digg, pr;v med filmmusikken til The Pianist Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vamp Vamp er deilig.. Du må høre Vamp - Vise til våren & Vamp - Tir na noir Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Brian Eno med "An Ending (Ascent)". Kanskje den mest avslappende sangen jeg veit om. Anbefales sterkt! For dere som har sett litt film, sjekk ut 28 Days Later & sluttscenen i Traffic. Sangen er med i de filmene. Endret 7. februar 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Denne er deilig og avslappende: Pink Floyd - Atom Heart Mother Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Simon and Garfunkel - Avslappende, om enn en smule sær 60/70-tallsmusikk. "America" og "Sounds of silence" er anbefalte sanger. Ryan Adams - Mye forskjellig, men mange av sangene fra "Gold" og "Love is Hell" er utrolig fine. Passer godt til de sjangerene du har listet opp. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) postrock er genialt avslappende. sjekk ut artister som godspeed you black emperor! (allerede nevnt), explosions in the sky og youth pictures of florence henderson. wiki says: Endret 7. februar 2007 av simenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå