Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Cult of Luna Isis Mum Sigur Ros Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Nujabes, Nujabes og Nujabes. Lenke til kommentar
Silyeah Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dusty Springfield - The Look Of Love Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ulver! sjekk ut Perdition City skiva Sjekk også ut Lyckantropen Themes av Ulver. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Death - Voice Of The Soul Er fin sang Endret 23. juli 2009 av sitter-opp-ned Lenke til kommentar
mesha Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Amos Lee er etter min mening det beste chill musikken:) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
sitronkatta Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Alicia Keys er kjempebra å slappe av til! Sangene Sure Looks Good To Me og Superwoman spesielt! Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Secret Garden er alltid flott! (: Se filmen hos Youtube Endret 26. september 2009 av Mennesket Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sade - By your side Lenke til kommentar
Toften Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Free-plata med Free har mange fine og rolige akustiske ballader som Mouthful of Grass og Lying in the Sunshine. Led Zeppelin III plata har også masse bra som That's the Way. Ellers sånn generelt sett så vill eg anbefale deg å sjekke ut Fairport Convention, spesielt dei 3-4 første platene. Masse bra og fin musikk der! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nujabes, Nujabes og Nujabes. ^^dette og Emancipator Express Rising (finn albumet med samme navn, liker du Emancipator kan jeg nesten garantere at du liker dette og) Chico and the Man (Tonedeff & Kno(produsent)), album kommer på slutten av året, skriv en huskelapp i store bokstaver og heng den på pcen din Se filmen hos Youtube CunninLynguists (særlig albumet 'A Piece of Strange', godt mulig mitt favorittalbum noensinne) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har nå hørt gjennom Hifi av folk og røvere en rekke ganger, og selv om jeg ikker er lei enda har jeg funnet ut at en sang på¨repeat ikke er helt bra i lengden. Så jeg må ha mer musikk som dette. Any ideas anyone? Spotylinky Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hører på Paradise Circus av Massive Attack akkurat nu. En favoritt for tiden. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nujabes, Nujabes og Nujabes. ^^dette og Emancipator Express Rising (finn albumet med samme navn, liker du Emancipator kan jeg nesten garantere at du liker dette og) Chico and the Man (Tonedeff & Kno(produsent)), album kommer på slutten av året, skriv en huskelapp i store bokstaver og heng den på pcen din Se filmen hos Youtube CunninLynguists (særlig albumet 'A Piece of Strange', godt mulig mitt favorittalbum noensinne) Se filmen hos Youtube hva synes du om Strange Journey 1 & 2? Lenke til kommentar
camilla87 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Sigur Ros - Sigur 1 (Untitled) Phosphorescent - Wolves Mark Knopfler - So far from the clyde Radio Head - Street Spirit Susanne Sundfør - The brothel Cat Stevens - Morning has broken Thomas Dybdahl - Adelaide Secret garden - Nocturne Kings of convenience - Homesick Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Anna Ternheim - Shoreline Hvis du liker litt mer non-vocal sovner du ganske kjapt av denne sangen her: http://www.youtube.com/watch?v=wasYNNfnfVE Endret 8. november 2011 av camilla87 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ronnie Jacobsen - The End Rolf Graf - Eolos Bob Seger & The Silver Bullet - Turn The Page B.B. King - The Thrill is Gone B.B. King - Sweet Sixteen B.B. King - Hummingbird B.B. King - You've Done Lost Your Good Thing Now Gare du Nord - Pablo's Blues Gorillaz - California and the Slipping of the Sun Funkadelic - Maggot Brain Planet Funk - Chase the Sun Ennio Morricone - The Ecstacy of Gold Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West Ennio Morricone - The Man with the Harmonica Ennio Morricone - A Fistful of Dollars Ennio Morricone - For a Few Dollars More Ennio Morricone - The Good, the Bad and the Ugly Ennio Morricone - Carillon Hans Zimmer - Locket song Hans Zimmer - Parlay Era - Ameno Era - Era Era - Misere Mani Enigma - Age of Loneliness Enigma - Mea Culpa Enigma - Sadness, part 1 Samt det aller meste av DJ Roger Shah / Sunlounger. Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei der! Kan jeg få noen tips til noe deilig avslappende musikk.. Kan være hvilken som helst sjanger så lenge det er rolig.. Blues, Pop, Country.. Helst ikke med så mye power i.. Bare noe deilig avslappende..Som Bob Dylan musikk.. Tips til artister og kanskje noen sanger .. Takk Jeg liker denne veldig bra! http://open.spotify.com/album/1MPnqpY39tTv2PScNI3YNe Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kate Bush - Snowflake Kate Bush - Misty Radka Toneff - The Moon's a Harsh Mistress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå