AiKi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Får slenge innom med det jeg slapper av til for øyeblikket, nemlig Of the Wand and the Moons album "Emptiness". Endret 26. november 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 After Eternity - Dovregubbens Hall Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Pink Floyd - The Dark Side of The Moon. Alt er bare å herlig på den. <3 Slå av lyset, tenn et stearinlys, og sett den plata i spillern, garantert fornøyelse Lenke til kommentar
valbis Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sigur Ros er jevnt over veldig avslappende, men de har likevel brodd til å engasjere. anbefales selvfølgelig! ágætis byrjun Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 àgætis byrjun er et fantastisk album av Sigùr Ròs allright. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 àgætis byrjun er et fantastisk album av Sigùr Ròs allright. oppfølgeren har aldri satt seg hos meg, på tross av gjentatte forsøk. den har fine partier, men er ikke gjennomført bra, er jeg alene om det? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tenker du på ( ) eller Takk.... eller begge? Synes begge er veldig gode oppfølgere, men Ágætis Byrjun er vanskelig å toppe Lenke til kommentar
valbis Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tenker du på ( ) eller Takk.... eller begge?Synes begge er veldig gode oppfølgere, men Ágætis Byrjun er vanskelig å toppe oi, jeg sleiva der, jeg tenker på takk fra 2005 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Takk er jeg veldig glad i, faktisk, men det topper nok ikke Àgætis Byrjun uansett. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tenker du på ( ) eller Takk.... eller begge?Synes begge er veldig gode oppfølgere, men Ágætis Byrjun er vanskelig å toppe oi, jeg sleiva der, jeg tenker på takk fra 2005 Personlig foretrekker jeg Takk.... fremfor ( ), kanskje du ikke har gitt den tid nok:-) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sufjan Stevens har mye behagelig musikk. Av de tre albumene jeg har hørt, er Seven Swans min favoritt, og antagelig best egnet til dette formålet. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tenker du på ( ) eller Takk.... eller begge?Synes begge er veldig gode oppfølgere, men Ágætis Byrjun er vanskelig å toppe oi, jeg sleiva der, jeg tenker på takk fra 2005 Personlig foretrekker jeg Takk.... fremfor ( ), kanskje du ikke har gitt den tid nok:-) jo, jeg føler jeg har gjort det. men jeg kan kanskje trekke den frem igjen fra banankassa, det er lenge siden jeg har hørt på den nå, og se om den åpner seg på en annen måte. sånn er det ofte, at skiva ikke åpenbarer seg før det har gått en stund. sånn var det med skiva som Red Harvest slapp i år, Greater Darkness, den likte jeg ikke i første runde, men da jeg tok den frem igjen noen måneder seinere, satt den som et skudd! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva med Nightwish - Eva fra det nye albumet deres; Dark Passion Play ? Den er kraftfull, men avslappende. Tankene mine flyter langt langt vekk når jeg hører den Endret 6. januar 2008 av Hagr Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en god del avslappende: Opeth - Damnation er et progressivt, rolig album med akustisk gitar og myk vokal. Litt smålig tromming noen ganger. Stemningen er topp på denne plata. Ulver - Kveldssanger er et album fullt med akustisk gitar, veldig spesiell vokal og en flott, avslappende stemning. Camel - Harbour of Tears kan ikke ord beskrive. Den må oppleves! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ulver med albumet Shadows of the Sun. Jeg hører på det veldig ofte før jeg skal sove. Utrolig avslappende Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har en god del avslappende: Opeth - Damnation er et progressivt, rolig album med akustisk gitar og myk vokal. Litt smålig tromming noen ganger. Stemningen er topp på denne plata. Ulver - Kveldssanger er et album fullt med akustisk gitar, veldig spesiell vokal og en flott, avslappende stemning. Camel - Harbour of Tears kan ikke ord beskrive. Den må oppleves! Metalheart, er det deg? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gabrielle-Rise er en hit for tiden når jeg skal slappe av. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Damnation av Opeth er eit flott album som vintermåne nevnte. Dark side of the moon ( også nevnt tideligare som også støttes) Atom heart mother av pink floyd kan vel også anbefales, spessielt med den 23min lange sangen AHM suite. I see you at the dark side of the moon Endret 9. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
drood Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) sigur Rós - ( jeg liker takk albumet best) Mogwai - Mr.beast múm - Green Grass of Tunnel ( litt i samme gata som sigur ) The Album Leaf ( hvilket som helst album ) Airwave - belive ( herlig trance album ) Woodland Choir ( alle albumen kan lastes ned gratis ( og lovlig) her. Første albumet Faerie er et nydelig album, noe ala ambient prosjektet til Burzum. Secede ( ambient/IDM ) Yppah - You Are Beautiful At All Times (trip-hop) Ulver (som nevnt før kveldsanger, svidd neger, Sots og perdition city ) Drudkh - Autumn Aurora ( kanskje ikke alle synes dette er så avslappende, men det gjør jeg ) og alt av Jóhann Jóhannsson, Brian Eno og Harold Budd edit 2012: det her var jo bra Endret 6. november 2012 av drood Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ulver - Shadows of the sun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå