Gorbatsjov Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis man liker jazz, er Kenny Burrell tingen. Skikkelig cool, laid-back, gitarbasert jazz. Kan særlig anbefale skiva Midnight Blue. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Aphex Twin - Selected Ambient Works 1985-92 og Selected Ambient Works Vol. 2. Musikk fra en av pionerene innen ambient-sjangeren. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg var seriøs, Now, Diabolical er et "Mainposers" aka Pengealbum. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men han sier i første innlegget at det ikke er den type musikk han finner avslappende. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Åhh, så ikke på førsteinnlegget, da beklager jeg Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Storm av Lifehouse :] Den er avslappende, og Everything av samme band...Storm er fra det nye albumet De har noen rolige sanger Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hør på hele ny plata av Radiohead, In Rainbows. Veldig avslappende, anbefaler spesielt sangen Reckoner Rompehårene reiser av av ren fryd. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place og egentlig hele diskografien deres. Pluss Slomo - The Creep. Hmm, Callisto - Noir og Cult of Luna - Somewhere Along the Highway. Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Karaja-she moves Rihanna-Unfaithfull Baracuda- La di da Ferige-Big girls dont cry Kåsju-My baby Plumbo-Kongene av sommeren Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Stream of Passion - Nostalgia http://www.youtube.com/watch?v=YqF1Lai_CQE Pænt. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Shine on You crazy Diamond av Pink Floyd er utrolig avslappende. Kan være jeg har sagt det før. o_o Endret 3. november 2007 av someOen Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Blue October har jo en del avslappende alt rock. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 David Sylvian - Secrets of the Beehive Fint. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Shine on You crazy Diamond av Pink Floyd er utrolig avslappende. Kan være jeg har sagt det før. o_o Den er utrolig! ikke mange lyder men de som er der er så gjennomtenkt, og gjør det så mektig. Bruker å høre på den når jeg skal sove, da flyger man laaaangt bort. Lenke til kommentar
Luli Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Beck - Sea Change Deilig og avslappende er det . Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Roger Waters - It's a Miracle Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dagens rolige perler: Elizabeth Fraser - At Last I Am Free (stemmen fra cocteau twins, stadig like betagende) The Tiny - Sorry (Piano+strykere+skjør kvinnestemme=nydelig) The Hidden Cameras - Dunes (Strykerne er med mann og gitar nå, men det funker for det) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Beste progressive bandet jeg vet om, fra Polen av alle steder. Konsert den 13nde i Oslo, dritt at det er samme dagen som W.A.S.P. Lenke til kommentar
carlein90 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nickleback Hinder timbaland-apologize <3 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mark Knopfler - What it is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå