0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 DJ Stalin kanskje..? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Opeth - Damnation Godspeed You! Black Emperor - Yangui U.X.O. Dette er to av de skivene jeg liker godt å slappe av til. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 saxon - man and machine hehe, neida. Hva med noe fra toto, afrika eller hold the line er jo rolige sanger. Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Neil Young - From Hank to Hendrix Neil Young - Harvest moon Neil Young - Heart of Gold Neil Young - After the goldrush Neil Young - This old guitar Neil Young & Grateful Dead - Forever Young =D Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Synes faktisk Saybia er ganske fint å slappe av til, myk og god musikk. Dessuten har Opeth mye deilig og avslappende musikk: Harvest, The Drapery Falls, Benighted, Atonement, Silhouette, To Bid You Farewell osv. Listen er lang... 7245514[/snapback] Indeed Opeth har mye fint og avslappende. Hmm, men interessant at du finner "The Drapery Falls" avslappende. Jeg blir så gira når jeg hører på den Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Indeed Opeth har mye fint og avslappende.Hmm, men interessant at du finner "The Drapery Falls" avslappende. Jeg blir så gira når jeg hører på den 7250494[/snapback] Hehe, ja kanskje det? Men ja, jeg liker å høre The Drapery Falls og bare lene meg godt tilbake i godstolen. Den er jo helt klart ganske hard i flere partier, men det syns jeg ikke gjør noe. Passer liksom til resten av sangen som jeg finner veldig avslappende. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 AC/DC - Ride On Mark Knopfler - What it is Mye av Mark Knopfler egentlig... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ulver - Een Stemme Locker System of a Down - Lonely Day Seal - Kiss from a Rose Uriah Heep - Come Away Melinda Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond Radiohead - Fake Plastic Trees Stevie Ray Vaughan - Lenny Pink Floyd - Echoes Steve Morse - Highland Wedding Opeth - Silhouette Radiohead - Karma Police Carlos Santana - Black Magic Woman Peter Greens Fleetwood Mac - Merry go round Red Hot Chilipeppers - Stadium Arcadium Mr Bungle - Good Bye Sober Day Eric Johnson - SRV Nirvana - Where Did You Sleep Last Night Pink Floyd - Hey You (skaper sterke følelser) Metallica - Mama Said Opeth - Death Whispered A Lullaby Tool - No Quarter Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You Der har du litt å starte med Lenke til kommentar
Migr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sigur Ròs er bra, og ekstremt avslappende... Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Indeed Opeth har mye fint og avslappende.Hmm, men interessant at du finner "The Drapery Falls" avslappende. Jeg blir så gira når jeg hører på den 7250494[/snapback] Hehe, ja kanskje det? Men ja, jeg liker å høre The Drapery Falls og bare lene meg godt tilbake i godstolen. Den er jo helt klart ganske hard i flere partier, men det syns jeg ikke gjør noe. Passer liksom til resten av sangen som jeg finner veldig avslappende. 7250857[/snapback] Hehe, joda. Går fint ann å sitte stille også, den er vakker. Hehe, en av mine favoritter fra Opeth. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dream Theater - Eve Pain of Salvation - Dryad of the Woods No-Man - Together We're Stranger (album) Porcupine Tree - Lazarus, Dark Matter, Small Fish Mye fin klassisk musikk også. Jeg har en cd kalt "Famous Adagios", den er chill fra ende til annen. Samuel Barber - Adagio for Strings, f.eks. (tema i filmen Platoon, hvis du har sett den). Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Roulette - System of a Down Lost In Hollywood - System of a Down Concierto de Aranjuez del II: Adagio - Joaquín Rodrigo (troooor jeg..) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Slenger på en til: Seigmen - Fortell Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Imperiet - När vodkan gjorde oss vackra Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Pearl Jam - (black, of the girl, oceans++...) billy bragg - (tank park salute, some days I see the point, moving the goalpost++++!...) television - Marquee Moon Ben Harper - Three of us, Forever, walk away+++...) Steely Dan - det meste jack johnson - mye der også thomas dybdahl - alt Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jack Johnson er vel kanskje den musikken det er best å slapp av til. John Mayer er også brukbart Lenke til kommentar
simenn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sigur Ròs er bra, og ekstremt avslappende... 7251371[/snapback] second that. sigur rós er kanskje aller mest avslappende i hele verden. eller så er ikke damien rice så aller verst, han heller. han har forresten nettopp gitt ut nytt album. skaff deg både "9" og "O". Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 moog. Avslappende som faen, og ingen som har hørt om ham. Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Porcupine Tree har en del virkelig avslappende musikk, f.eks. Trains, Lazarus, 3 og Collapse The Light Into Earth. Ellers er hele Damnation-skiva til Opeth en sikker vinner, sammen med noen andre Opeth-sanger (Hours of Wealth, Isolation Years, Harvest osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå