Kjekssjokolade Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Da sjekker jeg ut det. 8864135[/snapback] Si hva du finner ut da 8864348[/snapback] Det var et ålreit album med noen gode låter og noen fillere. Får vel lytte til det mer seinere. 8864650[/snapback] Jeg hadde tenkt å advare deg mot de sangene der det foregår rapping, de synes jeg er mye mindre brae Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jokke & Valentinerne. 8868858[/snapback] Et av mine favorittband, men hører strengt tatt ikke på Jokke & Valentinerne når jeg skal slappe av. De har en del rolige sanger, det er sant, men i mine øyne ikke avslappningsmusikk. Smak og behag Lenke til kommentar
Inhocsignovinces Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vangelis, Sting, Crazy Penis Tre vidt forskjellige sjangere, avslappende på ulike måter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nujabes med Feather, Letter form Yokosuka, A Day by Atmosphere Supreme Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Within Temtation - Somewhere = Love Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Bents album Ariels og noe random Calexico settes på når jeg skal sovne, i alle fall Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Avslappende musikk er faktisk som oftest ikke en dyp basslyd, men hoyfrekvente lyder. Lave frekvenser understimulerer hjernen og gjoer deg aktiv, mens hoye frekvenser stimulerer hjernen saapass at lyttingen overtar for aktivitet. Derfor ville jeg anbefalt noe av Sigur Ros, Mew eller Radiohead, fordi vokalistene har lyse (Sigur Ros og Mew nesten androgyne) stemmer som er meget avslappende. Endret 22. juni 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 En god del av Agalloch er avslappende og setter deg i en spesiel stemning Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Portishead. 8923535[/snapback] Ah, Portishead er nydelig musikk. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det første Black Aria-albumet til Glenn Danzig. Nummer to kan man derimot greit styre unna. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Avslappende musikk er faktisk som oftest ikke en dyp basslyd, men hoyfrekvente lyder. Lave frekvenser understimulerer hjernen og gjoer deg aktiv, mens hoye frekvenser stimulerer hjernen saapass at lyttingen overtar for aktivitet. Derfor ville jeg anbefalt noe av Sigur Ros, Mew eller Radiohead, fordi vokalistene har lyse (Sigur Ros og Mew nesten androgyne) stemmer som er meget avslappende. 8923755[/snapback] Skulle akkurat til å nevne Sigur Ros. Mer avslappende musikk vet jeg ikke om. Mange av Mews låter vil jeg kanskje ikke kalle avslappende, men Symmetry er i alle fall en rolig sang. Ellers synes jeg Laura Veirs og Sufjan Stevens er behagelig å slappe av til. Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) De sangene som får meg til å slappe av er utrolig nok: ZZ Top - Rough Boy Scorpions - Wind of Change Tesla - Love Song Endret 26. juni 2007 av Holypanzer Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Recue, musaik, rymdlego, wayfinder, trentemøller, BT, Røyksopp. De fire første fins det lovlige nedlastninger på, bare sjekke scene.org/google. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jokke & Valentinerne. 8868858[/snapback] Et av mine favorittband, men hører strengt tatt ikke på Jokke & Valentinerne når jeg skal slappe av. De har en del rolige sanger, det er sant, men i mine øyne ikke avslappningsmusikk. Smak og behag 8906913[/snapback] Ja. Jeg hørte på Prisen på Poppen disc 2 på THUG1 når jeg spillte Hawai mappet. Og sommer slapper meg alltid av. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 "Comfortably Numb" og "High Hopes" av Pink Floyd er de mest avslappende sangene jeg bet om. De får meg til å slappe av ordentlig, noe få sanger klarer og få meg til å gjøre. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Opeth - Damnation Borknagar - Origin Green Carnation - The Acoustic Verses Fantastico! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Envio - Touched By The Sun Ahhh, en av de mange EDM-låtene jeg lett kan sovne av. Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Avslappende musikk er faktisk som oftest ikke en dyp basslyd, men hoyfrekvente lyder. Lave frekvenser understimulerer hjernen og gjoer deg aktiv, mens hoye frekvenser stimulerer hjernen saapass at lyttingen overtar for aktivitet. Derfor ville jeg anbefalt noe av Sigur Ros, Mew eller Radiohead, fordi vokalistene har lyse (Sigur Ros og Mew nesten androgyne) stemmer som er meget avslappende. 8923755[/snapback] Veldig veldig enig. Spesiellt Sigur Ros, Mew kan til tider være litt for orkestralt til avslappning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå