Varmo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kurt Nilsen - Weddings Off er en deilig, rolig og avslappende sang. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dire Straits - Sultans of swing Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Disturbed - Overburdened er vel en av de mer avslappende sangene av Disturbed. herlig Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Elvira nikolaisen, nesten alt av henne er chill å høre på! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Peter Green - In The Skies. Dette er tittelen på en sang og plate med samme navn. Jeg anbefaler begge på det sterkeste, plata inneholder mange gode deilige chill sanger. Det er en slags Blues Rock aktig musikk vil jeg kalle det iallefall Her er linker til previews på sangene fra allmusicguide.com: 1. In The Skies 2. Slabo Day 3. A Fool No More 4. Tribal Dance 5. Seven Stars 6. Funky Chunk 7. Just For You 8. Proud Pinto 9. Apostle Må bare legge til at dette er et av mine favoritt album. Har den på limited edition LP, grønn og gjennomsiktig plate Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis noen er mer interessert kan jeg se om jeg kan sende noen lengre previews Edit: -Kan hende sangene kommer litt sent, men bare vær tålmodig, de kommer på preview altså. -Sangene er også satt opp slik dem er på plata Endret 6. mai 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Paradise Lost har mange vakre låter, spesielt på "Believe In Nothing". "Fader", "Illumination", "I Am Nothing", "Something Real" & "Divided" står etter min mening frem som de sterkeste, mest følelsesladede låtene på albummet. Musikken er avslappende og man kan fint ligge i senga mens man hører og bare nyte. Passer også utmerket når man er litt deppa... "Jaded" fra "Draconian Times" er også en herlig låt med høy gåsehudfaktor og "Lydia" fra "One Second" er også helt Pearl Jam har også mange vakre låter på samvittigheten. "Black", "Off He Goes", "Nothingman", "Light Years" for å nevne noen... Depressivt, men samtidig rolig og avslappende... Pearl Jam er flinke til å lage fin musikk. Amorphis har også en del vakkert. "Elegy" (låten) for å ta et eksempel er en svært følelseslada låt med mye sjel. "The Smoke" har også en vakker, melankolsk atmosfære og gir meg frysninger på både armer og ben... Vet om mer, men tror jeg stopper her... Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Placebo! Hører ofte på dette når jeg skal slappe av. Utrolig bra band Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Placebo! Hører ofte på dette når jeg skal slappe av. Utrolig bra band 8555263[/snapback] Avslappende? Eneste sangen jeg kan komme på av de som kan være avslappende er Dark Globe og Sleeping With Ghosts. Kanskje greit å komme med et par sanganbefalinger Endret 7. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dimmu Borgir - Det nye riket Dimmu Borgir - Sorgens kammer(ikke del 2) Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Placebo! Hører ofte på dette når jeg skal slappe av. Utrolig bra band 8555263[/snapback] Avslappende? Eneste sangen jeg kan komme på av de som kan være avslappende er Dark Globe og Sleeping With Ghosts. Kanskje greit å komme med et par sanganbefalinger 8555556[/snapback] Hmm, synes nå det meste de har er avslappende. Feks: Meds, Special Needs, Running up that hill. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nesten alt ab Biosphere. Herlig ambient electronica. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dire Straits <3 Spesielt Brothers in Arms. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dire Straits - Sultans of swing 8549722[/snapback] "So Far Away" også Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg innså nettopp hvor comfy Simon and Garfunkel er. Sangtips: A Most Peculiar Man Kathy's Song Bridge Over Troubled Water Overs Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ulver - Halling Hele albumet (Kveldssanger) er egentlig veldig bra musikk til å slappe av til. Men jeg elsker akkurat denne sangen, blir i så godt humør av den Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Mye av Placebo er digg. Scenes from a memory - Dream Theater, hører på den hver kveld når jeg sover for tiden. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Alt med Mezzoforte. Jeg er fra Island og har akkurat oppdaget dette sykt gode bandet. Skikkelig jazz-avslappelsesmusikk som jeg kan høre på nårsomhelst. Anbefaler låten Garden Party Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Ennio Morricone - Duck, You Sucker Ennio Morricone - Una Pistola Per Ringo Ennio Morricone - Il Ritorno Di Ringo Ennio Morricone - Il Moi Nome E Nessuno Ennio Morricone - Cavallina A Cavallo Ennio Morricone - On Earth As It Is In Heaven. Ennio Morricone - Il Moi Nome E Nessuno Ennio Morricone - The Missing Ennio Morricone - La Lucertola Joe Hisaishi - Sontine I - Act of Violence Joe Hisaishi - Play on the Sands Joe Hisaishi - Summer Joe Hisaishi - One Summer's Day Joe Hisaishi - Kodamas Joe Hisaishi - Princess Mononoke Theme Song Fabio Frizzi - Voci Dal Nulla Akeboshi - Wind Cowboy Junkies - Sweet Jane Black Sabbath - Planet Caravan Mazzy Star - Wild Horses Mazzy Star - Bright As Yellow Mazzy Star - Fade Into You Mazzy Star - Into Dust Moby - Porcelain Ephemera - Girls Keep Secrets in the Strangest Ways Dir En Grey - Ain't Afraid to Die ~With Frosted Ambience~ Orbital - Halcyon And On And On Ghost in the Shell - Opening (Vet ikke hvem som har sangen, eller hva den heter) Og uendelig mange Thomas Newman sanger og hele Donnie Darko soundtracket. Endret 11. mai 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 J.Dilla - Dime Piece Featuring Dwele (Remix) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå