svalbard Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Mat Kearney og albumet Nothing left to lose. Mine favoritter fra albumet er: Where we gonna go from here og Nothing left to lose. Ellers har du Agustana - Boston Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Larry Coryell & Philip Chaterine - Twin House. Synes dette er et flott og avslappende album, gitar, bare gitar Edit: Jeg glemte pianoet Endret 2. mai 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ulver - Kveldssanger albume bare rolig gitar Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ulver - Kveldssanger albume bare rolig gitar 8520256[/snapback] Og til tider en småmorsom vokal Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bill Evans Trio - Live at Shelly Mannes' Hole Helt komplett nydelig pianojazz album med trommer, bass og piano. Vakkert, perfekt og gjennomført som gir deg ro og fred i sjelen Romantisk og koselig album. Fullkomment! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men må si meg enig, min favoritt av Ulvers album Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 An Pierlé er en belgisk sangerinne som også spiller piano. Kan anbefale et av albumene hennes, nemlig Mud Stories. Kan være litt sært, men absolutt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 An Pierlé 8520388[/snapback] Det navnet hadde en ren magisk tiltrekningskraft på meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det navnet hadde en ren magisk tiltrekningskraft på meg8520397[/snapback] Da bør du hvertfall sjekke det ut Mud stories, kiss me og medusa er et par sanger det er greit å sjekke ut først. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den mest avslappende musikken må vel være den til Israel Kamakawiwo'Ole http://www.youtube.com/watch?v=2A2Jt4WOxN8 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Så godt som alt av Thomas Dybdahl, min favorittartist i Europa. Stay Home er favorittsangen. Ellers er jeg glad i musikk type: Portishead - Music to fuck to Ja, jeg veit at tittelen er tvilsom, men sangen er fin da. Endret 2. mai 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Terence Jay - One Blood (den rolige sangen når de sloss i "Green Street Hooligans" Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Var sikker på at jeg hadde foreslått Mew før, men så ikke sånn ut. Selv synes jeg Mew med albumet Frengers er topp, men hvis du vil ha en enkeltsang (eller to) så må du skaffe deg Comforting Sounds og Symmetry, men hele albumet er rolig. Sanger fra Bright Eyes og Postal Service er også å anbefale. PS er herlig elektrorock, mens Bright Eyes har et mye mer songwriter-preg over seg med en veldig spak stemme, men deilig å høre på. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sitter å hører på Eagles - Dust in the Wind. Dette er rolig og avslappende musikk. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja.. Queen har også mye rolig. Albumet Heaven er flott sånn sett. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sitter å hører på Eagles - Dust in the Wind.Dette er rolig og avslappende musikk. 8543379[/snapback] alt av eagles er utrolig avsalappende! hehe....det er godt for ørene.... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal jeg chillen/slappe av etter skolen/prøve å sovne går det i litt forskjellig, men her er noen tips: - Coldplay/Saybia - Phantom Planet med California - 3 Doors Down - Metallica: Fade to Black - Oasis - Postgirobygget Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Eventuelt kan jo folk skjekke ut DJ friendly fra klokken 8 til 10 i helgene. Opptak kan høres på nettradio. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 - Albatross av Fleetwood Mac. Deilig sang! - Free Bird av Lynyrd Skynyrd. Yey. Mesterverk, begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå