Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Enig med Hundremeterskogen. The Doors - The End er også avslappende, i hvert fall i begynnelsen. Endret 4. april 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Enig med Hundremeterskogen. The Doors - The End er også avslappende, i hvert fall i begynnelsen. 8311800[/snapback] Før "Father....I want to kill you" Jeg må anbefale et helt album igjen: Buckethead and Travis Dickerson: Condensed Chicken Noodles=chill chill chill Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Motorpsychos sang Manmower, og ellers annet med Motorpsycho er avslappende. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har ikke lest gjennom alt her jeg, men kan anbefalle Savage Garden, mange bra rolige sanger.. f.eks truly, madly, deeply eller you raise me up. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Låt/Artist You Were The Last High - The Dandy Warhols Every Time - Munchener Freiheit (staves med sånn "u" med to prikker over ) Cats In The Cradle And A Silver Spoon - Guns N' Roses Everytime I See You - Fra Lippo Lippi Løøv dem! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Arvo Pärt - Alina (album) Dette er minimalistisk, neoklassisk musikk på sitt, aller, aller beste. Anbefales på det aller sterkeste Lenke til kommentar
catolap Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Låt/Artist Cats In The Cradle And A Silver Spoon - Guns N' Roses Løøv dem! 8377485[/snapback] Det er vel Ugly Kid Joe, hvis jeg ikke tar riv ruskende feil. Dessuten; Cats in the Cradle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Låt/ArtistCats In The Cradle And A Silver Spoon - Guns N' Roses Løøv dem! Det er vel Ugly Kid Joe, hvis jeg ikke tar riv ruskende feil. Dessuten; Cats in the Cradle. I know, men huska ikke navnet til original artisten Og navnet på filen min er hele navnet med silverspoon og alt mulig Lenke til kommentar
catolap Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Ja, jeg vet. Har vært borti den samma sjøl. Høhø. Apropos originalartisten; Harry Chapin. Uansett, litt sånn on-topic her, ålrejt låt. REM - Drive er også ei bra, chill låt. Endret 13. april 2007 av JA1NQ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Liker Thomas Dybdahl og Antony and the Johnsons når jeg skal slappe av! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg eh..."fant" Final Fantasy Piano Collections i går. Fantastisk! Mange timer med dette: Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Skal man virkelig slappe av finnes det vel knapt noe bedre enn Porcupine Tree - Don't Hate Me, og finnes det en bedre sang å slappe av til må det i så fall være The Postal Service - Take A Look At Me Now. Endret 13. april 2007 av warpig Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Liker en del sanger fra noen café del mar album. Og den final fantasy greia var virkelig vakker.. Får helt frysninger Noen som vet om det finnes noe lignende i butikker, eller blir jeg tvunget til å laste ned? Final fantasy, that is Endret 13. april 2007 av Jurgemaister Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du får kjøpt Final Fantasy via Amazon, hvis du vil være ærlig.. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Her er hva jeg liker å slappe av til hvertfall: Gabriel & Dresden, Miguel Migs, Kaskade og Late Night Alumni. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal man virkelig slappe av finnes det vel knapt noe bedre enn Porcupine Tree - Don't Hate Me (..) 8379369[/snapback] Trains og Collapse The Light Into The Earth fra samme band kan også nevnes. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 dire_straits-brothers_in_arms Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ja, dire straights er bra. Pink Floyd har også en del digg. Pianokonserter av det pene slaget faller også godt i smak Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) ANTONY AND THE JOHNSONS... Wops...Innimellom skjer det bare. Du kommer over en artist som bare tar deg med storm med sin særhet og egenart. ANTONY AND THE JOHNSONS, er en av dem. Her om dagen klikket jeg random på venneartister med utgangspunkt i Bjørk, og havnet her. Mangler du ny, sær og alternativ input til roooooolig musikk, skjekk ut denne mannen! Endret 15. april 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå