Effekt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Mogwai kan være gode å koble av med. Endret 24. mars 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Min sovesang: Eva Cassidy - Fields Of Gold Fortjener fem ja! 8223829[/snapback] Eva Cassido har mange fine låter, ja. I tillegg kan jeg nevne: Morten Harket - Burning Out Again - Spanish Steps - Los Angeles - Lay Me Down Tonight Simon And Garfunkel - Scarborough Faire - Bright Eyes - Sound Of Silence Madrugada - This Old House - Don't Let The Flowers Down Live - Overcome - Turn My Head - The Dolphins Cry - Selling The Drama - Run To The Sea (husker ikke navnet ordrett, men var noe slikt) The Flaming Lips - In The Morning Of The Magicians - Yoshimi Battles The Pink Robots pt.1 Sigurd Rós - Hele albumet "Takk" Alan Jackson - Drive - Where Were You (When The World Stopped Turning) - Once In A Lifetime Love - Like Red On A Rose Elton Johnv - Daniel - Rocket Man - Don't Let The Sun Go Down On Me - Blue Eyes - This Train Don't Stop There Anymore - I Guess That's Why They Call It The Blues - Your Song Jet - Shine On - Kings Horses - Bring It On Back - Shiny Magazine - Eleanor Jewel - Morning Song - Standing Still - Cleveland Chris Isaak - Wicked Games - Blue Hotel Hellbillies - Røta - Den Finaste Eg Veit - Eg Gløymar Deg Aldri - Råka Tå Ei Pil - Som En Båt På Land Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Man Of Sorrows - Bruce Dickinson Vanskelig for meg å begrunne valget, faktisk, men bare last den ned og hør på den da vel Lenke til kommentar
Juden Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Min sovesang: Eva Cassidy - Fields Of Gold Fortjener fem ja! 8223829[/snapback] Morten Harket - Burning Out Again - Spanish Steps - Los Angeles - Lay Me Down Tonight 8224916[/snapback] Morten Harket har ikke sunget noen sang som heter Burning Out Again! Men resten sangene av avslappende. Digger dem! Bra valg! Endret 24. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (Ehh, hva me den sangen der han synger "...and I am burning out again"?) Lenke til kommentar
Juden Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (Ehh, hva me den sangen der han synger "...and I am burning out again"?) 8228271[/snapback] Ja, men den heter A kind of christmas card og ikke burn out again, selv han sier det i denne sangen!! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Michael Andrews - Mad World, den er en ekstremt kejnt låt tror jeg. Blant annet kjent fra filmen Donnie Darko, men det er en coverlåt, den orginale er det Tears for Fears som har, den er ikke like fin, synes den var stygg. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Seal - kiss from a roseDonnie Darko theme - Mad World. 8180952[/snapback] Ja, "kiss from a rose" er pen. Jeg var helt hekta på den i sommer, kunne sitte å høre på den i mange timer! Men jeg må innrømme at jeg har gått litt lei den nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Michael Andrews - Mad World, den er en ekstremt kejnt låt tror jeg. Blant annet kjent fra filmen Donnie Darko, men det er en coverlåt, den orginale er det Tears for Fears som har, den er ikke like fin, synes den var stygg. 8228526[/snapback] Det er vel Gary Jules som har covra Mad World i Donnie Darko? (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg liker godt å høre på Ludovico Einaudi når jeg vil slappe av. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Michael Andrews - Mad World, den er en ekstremt kejnt låt tror jeg. Blant annet kjent fra filmen Donnie Darko, men det er en coverlåt, den orginale er det Tears for Fears som har, den er ikke like fin, synes den var stygg. 8228526[/snapback] Det er vel Gary Jules som har covra Mad World i Donnie Darko? (: 8231949[/snapback] Michael Andrews er vell den som synger Mad World i Donnie Darko *krangle* Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Michael Andrews - Mad World, den er en ekstremt kejnt låt tror jeg. Blant annet kjent fra filmen Donnie Darko, men det er en coverlåt, den orginale er det Tears for Fears som har, den er ikke like fin, synes den var stygg. 8228526[/snapback] Det er vel Gary Jules som har covra Mad World i Donnie Darko? (: 8231949[/snapback] Michael Andrews er vell den som synger Mad World i Donnie Darko *krangle* 8238021[/snapback] Faktisk, så synger begge den i filmen (om jeg ikke tar heeelt feil, lenge siden jeg har sett den nå). EDIT: Sjekka det opp på Wiki nettopp. Virker som Andrews er pianoman, og Jules synger. Sangen er forresten en coverlåt av Tears For Fears orginallåt "Mad World". Endret 26. mars 2007 av Rippo Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hörte netopp på Ayreon - Playground. Fy faen for en digg avslappende sang! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hörte netopp på Ayreon - Playground. Fy faen for en digg avslappende sang! 8257663[/snapback] Hehe, ja den er utrolig! Hele skiva er utrolig, dog ikke avslappende på alle punkter. Lenke til kommentar
corky Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Enya er musikken som virkelig er avslappende etter min mening. Kan jo nevne noen låter: Watermark The Longships Shepherd Moons Lothlorien How Can I keep from singing Only time One by one Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Mye av Ringenes Herre-soundtracket er veldig chill. Du finner generelt sett mye filmmusikk som passer fint til formålet ditt. Hvis du vil ha vokal, så er det bare å sette på en av Mew platene, min favoritt er Frengers. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 enya har mye bra era, deep forest og raindance Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Maria Solheim er veldig kos. Barefoot er favorittalbumet mitt, men Frail er ikke langt bak. Hun har gitt ut fire album totalt, men jeg ville anbefale å sjekke ut de nevnte først. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Michael Andrews - Mad World, den er en ekstremt kejnt låt tror jeg. Blant annet kjent fra filmen Donnie Darko, men det er en coverlåt, den orginale er det Tears for Fears som har, den er ikke like fin, synes den var stygg. 8228526[/snapback] Det er vel Gary Jules som har covra Mad World i Donnie Darko? (: 8231949[/snapback] Michael Andrews er vell den som synger Mad World i Donnie Darko *krangle* 8238021[/snapback] Faktisk, så synger begge den i filmen (om jeg ikke tar heeelt feil, lenge siden jeg har sett den nå). EDIT: Sjekka det opp på Wiki nettopp. Virker som Andrews er pianoman, og Jules synger. Sangen er forresten en coverlåt av Tears For Fears orginallåt "Mad World". 8238062[/snapback] Men Michael Andrews har den fineste versjonen Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 I Talk to the Wind - King Crimson Den er überchill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå