Gå til innhold

Den musikkpolitiske linje


rareben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen på Rock and Roll og Rock? Hvorfor ligger Rock and Roll såpass langt til venstre når høyresiden kun består av dens avarter? Hvor er electronica, klassisk, eksperimentell, industrial, country osv?

7247510[/snapback]

 

Leste du i det hele tatt posten oppfor? Eller har du lite å gjøre og er så jævlig glad i å diskutere? Eller er du rett og slett dum? :hmm:

7247777[/snapback]

Jeg er kjempedum siden jeg liker jazz, ikke sant?

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på Rock and Roll og Rock? Hvorfor ligger Rock and Roll såpass langt til venstre når høyresiden kun består av dens avarter? Hvor er electronica, klassisk, eksperimentell, industrial, country osv?

7247510[/snapback]

 

Leste du i det hele tatt posten oppfor? Eller har du lite å gjøre og er så jævlig glad i å diskutere? Eller er du rett og slett dum? :hmm:

7247777[/snapback]

Jeg er kjempedum siden jeg liker jazz, ikke sant?

7247888[/snapback]

:!:

 

Jeg stemmer Høyre, og hører på mye hiphop. Er jeg da en dum person som stemmer smart, eller er det dumt å stemme Høyre? :hmm:

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Sorry, men dere HAR misforstått linja mi. Utganspunktet er at jeg ville sammenlikne min musikksmak med mitt politiske standpunkt.

 

F. eks. musikken jeg hører på er for det meste heavy metal. Jeg stemmer på høyre/frp. Til høyre for de ligger Demokratene og mange enda mer ekstreme partier. Til "høyre" for heavy metal ligger death metal, black metal osv. Både partiene og musikken blir for ekstremt for meg. Så til venstre da mot midten hvor Vg-lista ligger. Der synes jeg mye er bra og mye er dårlig. Det samme gjelder partiene som ligger rundt midten. Helt til venstre ligger opera fordi det er den musikken jeg liker dårligst. Der ligger også de partiene jeg liker dårligst.

 

Hvis dere ikke nå forstår så la vær å post og ikke si at jeg mener noe jeg ikke gjør.

7247437[/snapback]

Det er jo din skyld at du uttrykker deg på en måte som gjør det umulig å oppfatte hva du egentlig mener. Hvis dette var din opprinnelige hensikt, burde du ha opplyst om det med en gang, og det er jo strengt tatt ikke det som står under bildet heller. Det sier ingenting om at det er ditt eget ståsted det dreier seg om.

 

EDIT: Redigert vekk overforbruk av "jo". Lei uvane det der.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ojojoj så sinna da. Jeg hører på alle sjangere over hele linja, kanskje med unntak av operetter og opera. Er jeg da en vinglete idiot, eller er jeg like smart som alle til sammen?

 

EDIT: Nei, du har ikke uttalt deg krystallklart. Hvis forklaringer var elver, var din Ganges.

EDIT2: ... eller kanskje Mississippi. :hmm:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...