Hossa Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Brukte vanlig TV før jeg leverte den tilbake (maskinen). Synes det var skikkelig dårlig, så akkurat ut som mine Xbox spill. 7241062[/snapback] Hehe - hva slags TV var det? En 12-tommers sort/hvitt? Eller glemte du å ta på brillene som korrigerer -8.0 synet på begge øynene.? Jeg kjører på en vanlig 32" SDTV og forskjellen er *betydelig* fra 'gamle' Xboxen til 360. Spillene kan overhodet ikke sammenlignes når det gjelder et grafiske. Jeg er helt lamslått av at noen i det hele evner å komme med den påstanden du her gjør - det første jeg tenkte når jeg fyrte opp PGR3 og Kameo for snart et år siden var nemlig: 'Saaatan så bra det ser ut i forhold til den gamle Xboxen' (som jeg hadde koblet fra en time før og dermed hadde sylferskt i minne'). Jeg har også fyrt opp den gamle et par ganger i ettertid for å runde et par spill jeg ikke var ferdig med og hver gang er det en gedigen grafisk nedtur. Selv på min helt vanlige Panasonic 32" SDTV. 7241142[/snapback] Totalt uening. PGR3 så for meg omtrent helt likt ut som PGR2 på vanlig TV. Og spill som Rallisport Challenge 2 på Xbox ser fremdeles bedre ut enn noe 360 bilspill. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ahh, ser skikkelig lekkert ut! Hvilket lerret er det som henger der? Dr Peedee 7241507[/snapback] Hehe, Dr Peedee, du burde lese hele posten Er en Panasonic PT-AE700 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Ja, riktig. Det sto i posten, ja. Og jeg lurer på hvilket lerret som henger der fortsatt. Dr Peedee Endret 8. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 90" skjerm ? Kvalmende. Hva med å kanskje kjøpe litt mindre/billigere å kanskje heller gi litt penger til folk i nød ? Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har en Sony 40V2000. Veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 90" skjerm ? Kvalmende. Hva med å kanskje kjøpe litt mindre/billigere å kanskje heller gi litt penger til folk i nød ? 7241752[/snapback] Er det noe som operere kvalemende her så er det ihvertfall ikkje det at noen har eit 90" lerret Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehhe... Hossa legger jo gullkorn i hver eneste lille krok på forumet, artig... Uansett... På hytta kjører jeg 360'n på Samsung 32" ..og hjemme kjører jeg den på Samsung 46" Og nå som jeg strax skal flytte hjemmefra så vil den vel snart kjøre på denne "EKTE" HDTV'n ...(må bare bli rik først!) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehhe... Hossa legger jo gullkorn i hver eneste lille krok på forumet, artig...7241822[/snapback] Kutt ut å diskutere person og ikke saken. Det dere driver på med er latterliggjøring av andre brukere og det skal vi ikke ha på dette forumet. Slik dere holder på så er det på grensa til personhets så være så vennlig å la være før man blir nødt til å dele ut advarsler og værre! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 90" skjerm ? Kvalmende. Hva med å kanskje kjøpe litt mindre/billigere å kanskje heller gi litt penger til folk i nød ? 7241752[/snapback] Du får kutte ut PS3'en og kjøpe en 360. Gi overskuddet til noen som trenger det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 En annen ting...ta å rapporter ting dere ser i denne kategorien og ikke la det passere. Det er ikke slik det skal være på dette forumet at folk skal få lov til å drive å herje på den måten. Rapporter og la oss moderatorer ta oss av det og la være å drive egne agendaen mot å "ta" andre brukere. Sånn...forsett on-topic, det er en ordre. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du treng ikkje HDTV på PS3 - derfor er den så dyr. Right.. Anyways.. Har ikke investert i HD tv enda, men kommer vel etterhvert når jeg får meg egen leilighet. Er ikke plass til diger HD-tv på hybel ^^ Så nå Nøyer jeg meg med min LG L203WT LCD skjerm som brukes til pcen og xbox 360en. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Får vel bare følge ordrene til b-real da Hvilken tv er egentlig kåret til den "beste" for xbox 360?! Vet jo at bravia-serien er kåret som den beste for PS3, men d er jo kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Heldigvis ordnar PS3 på dette! Den gjer SDTV om til HDTV. Du treng ikkje HDTV på PS3 - derfor er den så dyr. 7241415[/snapback] Jeg regner med at det var en spøk, men i motsatt fall kan jeg jo informere om at dette ikke er tilfelle. Her er det ny TV som skal kjøpes, så tråden hører hjemme i "TV-apparater" og flyttes derfor dit. Konsollkrigen lar vi ligge fra nå av, dere er herved advart. Her diskuteres det som sagt om TV. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kjører SDTV med ein 32" Philips Widescreen. Klager ikkje, skulle helst hatt flat tv seff, men økonomien tillater ikkje det. Er vel meir sansynleg at eg kjøper prosjektor med tida. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bruker en Dell 2407WFP med vga kabel. Fungerer enda bedre nå etter oppdateringen, nå som det går an å kjøre i 1920x1200. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har 360'n på en 42" Panasonic TH-42PV60. Sweetness http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bruker min 90" LCD http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...%20mitt/qwd.jpg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er en Panasonic PT-AE700 Funker kanon den, litt mørk i noen spill, men fikses ved å justere opp litt brightness 7241183[/snapback] Ahh, ser skikkelig lekkert ut! Hvilket lerret er det som henger der? Dr Peedee 7241507[/snapback] Det er et Adeo Greyvision Skikkelig digg med stort og klart bilde, men syns lyden er enda bedre med høytalerne jeg kjøpte i sommer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Den gjer SDTV om til HDTV.Du treng ikkje HDTV på PS3 - derfor er den så dyr. Dummeste jeg har hørt En vanlig TV kan ikke vise HD oppløsning pga for lav oppløsning. Å si noe annet er bare dumt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ingen som tok DBD sin uttalse seriøst vel? Var neppe meint som fakta Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg skal hvertfall kjøpe denne snart. Må bare få mor eller stefar til og registrere seg slik at jeg kan gi penger til dem så betaler de avbetalinga for meg Ettersom jeg ikke er 18 er det eneste måten og få avbetaling på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå