Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har et helt ENORMT utslipp av tarmgass hver dag og det vil ikke stoppe, spiser en del (sun mat) med mye fiber osv så det kan være grunden. Er det noe på apoteket eller noe annet jeg kan gjøre som reduserer gass utslippet? Er ganske plagende å prompe 24/7. Mvh Anonym. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) hahahahah, ikke for å være slem, men jeg måtte bare le da jeg leste overskrifta. :!: Men tror du kan få tabeletter mot det på apoteket, synes jeg har sett noe lignende for lenge siden. Endret 7. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vel skal prøve å ikke drikke melk siden jeg tror det kan være problemet, kanskje jeg reagerer på melk som jeg leste i en annen tråd i helse. Men hvis det ikke funker må jeg ty til andre middler som apoteket Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette kan komme av både gluten og melkeintolleranse, hva med en tur til legen for en aldri så liten sjekk? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fant vist ut at jeg mitt proteinpulver hadde gått ut for 2 mnd siden. Proteinfabrikken sin holdbarhet ftw! Tror dette kan være grunden. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Leste vist feil, det går ut i 2008 =/ Da får jeg vel bare kutte ut melken. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) proteinpulver kan visstnok skape sånne problemer, men er ikkje sikkert det er tingen eg har ikkje hatt problem med det noen gang Endret 8. november 2006 av Tygg3n Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Du kan være rimelig sikker på at det er proteinpulveret. Det går over med tiden. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Man blir vant med det, altså? Merka da jeg drakk proteinpulver (ispedd med melk), at jeg måtte på do hver dag. Vanligvis gjør jeg ikke det, for å si det sånn. Hadde luft den perioden, men tenkte ikke over av det var proteinpulveret, da jeg tok ginseng, rosenrot, vitaminer og cla på samme tid. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 oppsøk en homeopat. har middel som hjelper mot slikt Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Astra produserer Minifom i både dråpeformat og som kapsler. Klassifisering: Overflateaktiv silikonpolymer Virkningsmekanisme: Antifoam M (dimetikon, vannfri kolloidal silika) er en overflateaktiv substans som er helt stabil fra et fysikalsk og kjemisk synspunkt. Gjennom en forandret overflatespenning forhindres skumdannelse, og gassbobler i mage og tarm påvirkes slik at de sprekker, og elimineres på denne måten lettere. Absorbsjon: Det er ikke kjent at preparatet absorberes fra mage/tarm. Utskillels: Utskilles uomdannet i avføringen. Fåes kjøpt på alle landets apotek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå