Chrix_2003 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 noen som vet om et program jeg kan laste ned for å måle temperaturen i kabinettet evt. endre hastighet på kjølere osv...??? Lenke til kommentar
manpower Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 ja men jeg hvet ikke hvor man finner det Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan bruke sisoft sandra til og måle temperaturen tror jeg.. men vet ikke om noe program til og endre på kjølerne.. Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg veit ikke om noe program som kan juster vifte hastigheten, tviler på at det finnes. Grunnen til at jeg tviler er fordi, justering av vifte hastigheten må skje ved at spenningen fra et uttak på HK'et må forandres. Jeg kan ikke personlig huske en eneste gang at jeg har sett det være i bios'en f.eks. shoot me if i'm wroong! men tilbake til tempratur overvåkning og hastighets monitorer så er Motherboard Monitor å anbefale. Litt vanskelig å sette seg inn i starten, men funker utmerket etter at du har fått alt til. Du finner den på Downloads.com Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei,i speedfan 4.01 har du muligheten til og se alle temperaturer, du kan velge om temperaturen skal vises på start menyen, du kan se load på cpu, og stille farten på vifter. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 du har vel ikke tilfeldigvis hørt om ordet "søk" før... jeg minner på det hvis du er ny her... mener å ha sett et par tusen slike-- for å overdrive en smule :razz: alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå