Zypher91 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 når jeg sitter på pcen og surfer og hører på musikk feks. Så restarter den seg selv. Det gjør det noen 3-5 ganger i uka og noen ganger ikke så ofte.. Noen som vet hva problemet er? abit ul8 amd 64 2,2 ghz 1 gb ram 6600gt ultra 256 mb og en gamme psu på 350w Lenke til kommentar
Føss Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis det er en veldig gammel PSU du har så kan vel det være et problem. Om den ikke restarter seg "plutselig" (uten: Windows is shutting down), så kan du ha virus eller noe. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Som 3D-player sier her kan det være strømforsyningen, hvor gammel er den? Når maskinen restartes, restartes den uten at det kommer noe "Windows Avsluttes" melding da, eller starter den på nytt på vanlig måte?? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan være strømbrudd ja. Prøv og lån en annen og større PSU =) Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte 7245366[/snapback] Lever inn til Elkjøp da, så fikser de den. Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte 7245366[/snapback] Lever inn til Elkjøp da, så fikser de den. 7245403[/snapback] haha, er bare den psuen som er igjen av den elkjøp pcen da gadd jo ikke å ha de dårlige dela i all evighet. blir nok til at jeg kjøper meg ny psu på komplett Lenke til kommentar
unicus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har akkurat samme problem selv. Hvorfor skjer dette med gamle strømforsyninger egentlig? Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte 7245366[/snapback] Lever inn til Elkjøp da, så fikser de den. 7245403[/snapback] haha, er bare den psuen som er igjen av den elkjøp pcen da gadd jo ikke å ha de dårlige dela i all evighet. blir nok til at jeg kjøper meg ny psu på komplett 7245573[/snapback] ingen fler som vet noe? skal kjøpe meg hiper x 530w/580w noen som har no formening om dem? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 ingen fler som vet noe? skal kjøpe meg hiper x 530w/580w noen som har no formening om dem? 7370169[/snapback] har en slik 580W hiper, og den funker veldig bra, synes ikke den støyer noe heller, ikke så mye som folk skal ha det til. Alt i alt ett godt kjøp. anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå