Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen restarter seg selv!

Anbefalte innlegg

når jeg sitter på pcen og surfer og hører på musikk feks. Så restarter den seg selv. Det gjør det noen 3-5 ganger i uka og noen ganger ikke så ofte.. Noen som vet hva problemet er?

abit ul8

amd 64 2,2 ghz

1 gb ram

6600gt ultra 256 mb

og en gamme psu på 350w

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden :( den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte :(

7245366[/snapback]

Lever inn til Elkjøp da, så fikser de den.

Lenke til kommentar
er en 350 w som satt i en elkjøp pc jeg hadde for ca 3 år siden :( den restarter seg uten at windows sier ifra:P tror ikke det kan være virus fordi den var sånn både etter og før jeg formaterte :(

7245366[/snapback]

7245403[/snapback]

haha, er bare den psuen som er igjen av den elkjøp pcen da :hmm::p gadd jo ikke å ha de dårlige dela i all evighet. blir nok til at jeg kjøper meg ny psu på komplett

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

7245366[/snapback]

7245403[/snapback]

haha, er bare den psuen som er igjen av den elkjøp pcen da :hmm::p gadd jo ikke å ha de dårlige dela i all evighet. blir nok til at jeg kjøper meg ny psu på komplett

7245573[/snapback]

ingen fler som vet noe? skal kjøpe meg hiper x 530w/580w :) noen som har no formening om dem?

Lenke til kommentar
ingen fler som vet noe? skal kjøpe meg hiper  x 530w/580w :) noen som har no formening om dem?

7370169[/snapback]

har en slik 580W hiper, og den funker veldig bra, synes ikke den støyer noe heller, ikke så mye som folk skal ha det til. Alt i alt ett godt kjøp. anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...