hkallestad Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har BKK bredbånd og kjører fra BKK routermodem til lanport på linksys WRT54G, har slått av DHCP på linksysen(bruker den som svitsj/aksesspunkt). BKK har en DMZ adresee(192.168.80.80) som må brukes for å åpne porter(en får ikke gjøre en dritt med selve BKK routern). Jeg kjører trådløst fra linksysen til pc'en min med wep kryptering Når jeg setter DMZ ip'en på pc'en min så har jeg fremdeles ikke noen åpne porter, har prøvd med xp sp2 brannmur av og på(med åpne porter). Dette opsettet har funket tidligere, vel og merke med kabel istedenfor trådløst. WTF???? Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har BKK bredbånd selv, så slenger meg på denne! Lenke til kommentar
Hakon_H Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Når jeg fikk modemet fra bkk hadde de ikke satt opp dmz ip'en i modemet. Kan det samme gjelde dere? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Tror faktisk det må vere årsaken her og håkon. Ser ut som DMZ'en rett og slett ikke er "åpen". Forbanna dritt, he he. Har prøvd alle muligheter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå