Gå til innhold

Skjermkort til shuttle SN25P

astradoz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå viser det seg sånn at jeg har fått et tilbud på å kjøpe en SN25P med 7800GT,250 gig,1 gb ram, 3800+ for 5000kr av en kompis. Vet det ikke er like bra, men det var ganske billig + at jeg tror det holder for mitt bruk. Noen som vet om jeg får noe "hissig" skjermkort inni der?

Lenke til kommentar
det systemet funker langt bedre enn du tror. ser dog at de åpningene du vil teipe igjen kan redusere effekten, men til mitt forsvar så er dette første gang jeg har sett en kjøler av denne typen med slike åpninger. vanligvis pleier kjøleren å være lukket hele veien

du trenger da ikke forsvare deg :p ja, det bør strengt tatt funke bedre enn jeg tror, virker utrolig rart at de hvis de har lagd en kjøler som tar varmen bare nesten ut.

det med taping er vel mest tanke-mylder, men hvis de hadde hjulpet med og lede mere av varmen ut av shuttlen uten at det hadde gådd formye på bekostneng av temps. hadde det kanskje vært en lur modd.

grubler fælt om dagen om GTX ville passe i shuttlen. burde gå sånn ca akkurat på lengden :hmm:

så har jeg satt dvd spilleren i externt kabb, noe som gir meg en ledig 5" bønn hvor jeg kunne satt en dedikert skjermkort psu. finnes flere av de på markedet.....

7250665[/snapback]

Jeg kan love deg at det kortet vil gå AKKURAT inn i shuttlen din.. Du har ikke mye å gå på. Mitt 7900GTO er 22.5cm langt og da hadde ca 5 cm å gå på til du møtte kanten. Det er akkurat så vidt du vil få det inn. Muligens at du kommer til å ta knekken på strømforsyningen i en Shuttle med det kortet. Du har nemlig bare 1 stk 12V kontakt for skjermkortet. Den andre er merkelig nok koblet til hovedkortet og hovedkontakten på HK er et 8pins 12V kontakt, som igjen gjør det plent umulig å bytte PSU.. Med mindre du er god på lodding :D

Lenke til kommentar
Jeg kan love deg at det kortet vil gå AKKURAT inn i shuttlen din.. Du har ikke mye å gå på. Mitt 7900GTO er 22.5cm langt og da hadde ca 5 cm å gå på til du møtte kanten. Det er akkurat så vidt du vil få det inn. Muligens at du kommer til å ta knekken på strømforsyningen i en Shuttle med det kortet. Du har nemlig bare 1 stk 12V kontakt for skjermkortet. Den andre er merkelig nok koblet til hovedkortet og hovedkontakten på HK er et 8pins 12V kontakt, som igjen gjør det plent umulig å bytte PSU.. Med mindre du er god på lodding

ser at det er 2 drev kontakter som jeg kan sette en sånn skjermkort kontakt i som bruker og følge med skjermkort når man kjøper, har uansett en 5"brønn ledig kunne satt inn en dedikert skjermkort psu der....

link her hadde vært så utroli arti og prøvd :D

Lenke til kommentar

Jeg har SN25P. Funker det kortet da?

hvilket kort er det beste jeg får inni der evt? Jeg gidder ikke betale 3000 så får jeg noe halv-bra kort, med mindre jeg kjøper brukt. Hvis jeg først kjøper skjermkort vil jeg ha noe skikkelig

Endret av astradoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...