Føss Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hei. Som titlen sier så henger PC'en min seg opp når jeg kommer til bildet hvor jeg kan trykke for å komme inn i bios. Jeg kommer helle ikke inn i BIOS selv når jeg spammer delete. For et par dager siden har jegbegynt å merke at PC'en generelt hang seg opp mer, i CS:S og ved MSN og IE, og selvsagt kommer det jo "Send error report"-box hele tiden når pc'en henger seg opp. Jeg har nylig defragmentert HDD og jeg har skjekket for spyware og virus. Den piper også som den skal når den starter opp, ikke noe "pip-error melding". Hardware: MSi k8n Neo2 AMD Athlon 64 3500 newcastle Kingston HyperX 1024 Mb XFX GeForce 6800gt 2x Seagate Barracuda 160Gb i RAID har WinXP Pro BIOS er et eller annet Platinum award BIOS Takk for hjelpen. Endret 7. november 2006 av 3D-player Lenke til kommentar
it2005 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Defekt eller løs RAM brikke? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Hjertlig takk! Hadde samlet seg et saftig lag støv mellom RAM brikkene som lå ca på metallet som kobler de til hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå