grumpyy Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hvilken bør jeg kjøpe? P95f koster 3800,- G-420 koster 5500,- Begge inkl. porto.. Bruker pcen mest til spill&generell surfing :smile: [ Denne Melding var redigert av: grumpyy på 2002-11-11 18:59 ] Lenke til kommentar
randby Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har selv p95F, og den er meget god. En kamerat av meg har g420, den er kanskje hakket hvassere, men det er ikke stor forskjell på dem. Begge 2 har sylskarpe bilder. Så da er spørsmålet om du er villig til åbla opp såpass mye ekstra for sonyen. Jeg gjorde ikke det. p95F fåes vel for rundt 3000, men IKKE kjøp p95f+. Den er det bare problemer med. (snakker av egne og andres erfaringer).. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei ! Hvor kjøpte du viewsonicen ? Finner ingen webshoper som selger den :sad: Skjermen vant jo foresten tomshardware.com's sin test. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 sony sin er overlegen ingen over og ingen ved siden ta sony. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 P95f+ var det jeg fikk i posten. Bestilte P95f. Og, som sagt, P95f+ var bare søppel :smile: Rett og slett digital forsterkning av signaler, uten noe eleganse i det hele tatt med tanke på farger, uniformitet eller skarphet. Den var flat...men hva så, 19" min HP M900 fra 1998 var jo bedre :smile: Vær litt forsiktig hvis du bestiller denne ifra ifra http://www.databutikken.com (tror det var URLen) - der står det p95f, og en får p95f+. Men de informerte meg om at de skulle slutte å selge modellen totalt, og at jeg skulle få pengene tilbake (noe jeg ikke har fått enda, og det har gått en måned). Lenke til kommentar
randby Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 kjøpte min på databutikken. Fikk p95f+ først, men da den eksploderte (?) sendte jeg inn til infocare, og fikk en p95f tilbake.. til stor glede. Det er nesten umulig å få tak i p95f tror jeg.. men søk litt rundt. Lenke til kommentar
callisto Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Et annet valg ville kanskje vert P90f? Har omtrent samme specsa som P95f+ (Hadde tenkt å kjøpe den, men kjøpte ikke denne pga. som folk har sagt her lenge, bare problemer med den.) Har du et svart kabinett er den råstilig. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Sony skjermene er vertfall veldig gode. Sitter med en G400 + radeon kort. Glimmers:) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Skikkelig urettferdig :wink: Jeg kunne få min byttet til P95f, men BARE hvis det var faktiske tekniske problemer. Synd ikke min også sa bang. Men men kan jo ikke være heldig alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå