rubjell Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Denne feilmeldingen får jeg av og til, og maskinen starter på nytt, jeg har bygget pc selv og den går som en kule utenom dette, det skjer nå og da, det som ofte trigger det er at jeg laster inn store filer eller laster ned og installlerer programmer, jeg har lest om dette på nette men det ser ut som det er ingen som har en skikkelig løsning på problemet, i og med at jeg får problemer med innlasting av store mengder data skulle jeg tro at det dreide seg om sidevekslingsfilen, er det noen som har en fasit på hvordan jeg kan finne ut hvordan jeg fixer dette, jeg kjører Symantec systemworks men den sier at systemet er ok Finnes det et prog for å sjekke at jeg har rett drivere? kan det være minnet som står i feil sokkel? når jeg starter opp så sier den noe om Jmicron Raid, no drives found, kan det være noe feil der? Kan det være feil Biosinnstilling? Jeg er helt blank og trenger seriøst hjelp, før pcen går ut vinduet Takk for svar Endret 7. november 2006 av rubjell Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hei Raskt søk på google på 0x77 KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR kom dette opp. Les det som står der. Les meg EDIT: Prøv å slå av virtuelt minne , restart og så slår du på virtualt minne igjen se om det hjelper. Endret 7. november 2006 av Gforce Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jeg søkte i Google før i dag og så denne, men det det var et veldig generelt svar der og ikke noe særlig hjelp men takk jeg skal prøve den løsningen med minnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå