abbflex Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hei Jeg fikk et brev fra de som skal levere den nye Pc`n min om at hovedkortet demmes var forsinka til F-Siemens så de måtte instalere et annet hovedkort for meg hvis ikke jeg gadd å vente. ulempen med hovedkortet var at det bare var kompatibelt med RAM opp til 2048, så jeg får det istede for 3072, men som kompensajon for det fikk jeg 2x400GB HD i stede for 2x320 og 7650 skjermkort istede for 7600. Nye hovedkortet er vista-klart da, det er iallefall bra. Det jeg lurte på er om 7650-korta er noe bra i forhold så om det er en bra nok kompensasjon. HD bryr jeg meg ikke om siden 640 var mer en bra nok for meg uansett. Tenker i forhold til at jeg ikke vil kunne oppgradere mer RAM med tiden og må da kjøpe hovedkort når det skjer siden jeg spiller en del . Mitt andre spm er da, hvor lenge tror dere det holder med å ha 2gb ram før jeg må oppgradere til 3-4gb for å holde følge med spill? Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 noen som har et svar?? må gi tilbakemelding til levrandør veldig snart om jeg vil ha det. Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mitt andre spm er da, hvor lenge tror dere det holder med å ha 2gb ram før jeg må oppgradere til 3-4gb for å holde følge med spill? 7240114[/snapback] 2GB RAM vil nok holde lenge når det gjelder spill. Flaskehalsen havner mer på skjermkort og CPU enn RAM i dette tilfellet. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 CPU er en E6600 , og skjermkortet kommer jeg til å bytte før sommeren neste år når neste generasjon skjermkort kommer på markedet , hvis 7650 er veldig dårlig for gaming, som jeg lurte på om det var. Så 2gb ram vil holde en stund? Ville vært kjipt å måtte kjøpe helt nytt hovedkort med engang bare for å kunne legge inn mer ram. er jo fort en 800-1000kr ekstra det. Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 CPU er en E6600 , og skjermkortet kommer jeg til å bytte før sommeren neste år når neste generasjon skjermkort kommer på markedet , hvis 7650 er veldig dårlig for gaming, som jeg lurte på om det var. Så 2gb ram vil holde en stund? Ville vært kjipt å måtte kjøpe helt nytt hovedkort med engang bare for å kunne legge inn mer ram. er jo fort en 800-1000kr ekstra det. 7243845[/snapback] Som jeg sa, 2GB vil nok holde lenge ja. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 great. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå