bobbo_ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da er iallefall mitt 30D bestillt, men jeg havna på Sigma linser, så det blir ikje mye cashback på dem, men det var ikke så dyre linser uansett Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har jeg pratet med Canon support og minnebrikke kampanje-problemet er løst. God honnør til Canon. Så har du kjøpt 350D/400D/30D/5D innenfor 15 mars 2006 og ut året Les mer her http://canoncigpromotion.onlinerebates.com/?language=EN http://canoncigpromotion.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx Prosedyre er som følgende: Registrer seg på Canon Image Gateway slik som forklart via CD'en. Registrer produktet med serienummer i produktinformasjonen til din profil. Logg ut og inn igjen (om du ikke ser link til minnekort kampanje). Evt når innlogget gå til www.cig.canon-europe.com og man ser bilde av to kamera med link til kampanje. Klikk på link til kampanje og sjekk adresse + skriv inn kampanjekode som står på esken til kameraet. Om det ikke er kampanjekode på esken så kan man slik jeg gjorde kontakte Canon Support på telefon og de fikk ordnet en kampanjekode til meg. 256MB kort gjelder nok for 350D og 400D kameraene. 512MB gjelder dermed for 30D og 5D. Sier ikke nei til gratis 512MB brikke jeg. Lenke til kommentar
Ruhell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har jeg pratet med Canon support og minnebrikke kampanje-problemet er løst. God honnør til Canon. Så har du kjøpt 350D/400D/30D/5D innenfor 15 mars 2006 og ut året Les mer her http://canoncigpromotion.onlinerebates.com/?language=EN http://canoncigpromotion.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx Prosedyre er som følgende: Registrer seg på Canon Image Gateway slik som forklart via CD'en. Registrer produktet med serienummer i produktinformasjonen til din profil. Logg ut og inn igjen (om du ikke ser link til minnekort kampanje). Evt når innlogget gå til www.cig.canon-europe.com og man ser bilde av to kamera med link til kampanje. Klikk på link til kampanje og sjekk adresse + skriv inn kampanjekode som står på esken til kameraet. Om det ikke er kampanjekode på esken så kan man slik jeg gjorde kontakte Canon Support på telefon og de fikk ordnet en kampanjekode til meg. 256MB kort gjelder nok for 350D og 400D kameraene. 512MB gjelder dermed for 30D og 5D. Sier ikke nei til gratis 512MB brikke jeg. 7421124[/snapback] Eg fekk 512 kort til min 400d Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmmm, 350D som får 256MB varianten da. Evt kanskje de tar 512MB'ene først og deretter 256MB etterpå når 512 er tomt. Evt omvendt.... Ja ja, glad jeg får 512MB jeg da. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Og så har de bare cashback på den dyre blitzen? SVIN Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Irriterende at jeg kjøpte 30D + 17-85mm + 580EX i slutten av september. Men kan jo ikke vite om kampanjer som kommer da. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har bestillt 430EX og 30D... får vel bare penger på huset da ja... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Forhandlerne får som Afseth sier, ikke lov til å reklamere for cash-back. Dette har noe med lovgivningen i Norge å gjøre. Sannsynligvis også noe med skatteregler å gjøre. 7247071[/snapback] Ser på Japan Photo sine websider følgende: Canon Cash Back! Få 1250 kr tilbake etter kjøp! Se www.canon-europe.com/2006promotions Den første EF linsen med et zoom område på 100- 400. 100- 400 F/4.5- 5.6L tilbyr meget høy oppløsning, flotte kontraster, nøytral farge gjengivelse og innebygget bilde stabilisator. Rask autofokus oppnåes med ring USM. Dette objektivet passer ypperlikg for natur fotografer, sports fotografer og dokumentar fotografer.... Det var det som ikke var lov å reklamere for ikke sant? Står forøvrig på en del andre produkter på samme siden Andreas Endret 4. desember 2006 av andreash Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 fotovideo.no reklamerer også for cashback kampanjene. Jeg antar at en butikk har ikke lov til dette, men her er det produsenten som har kampanjen og at dette gjelder for alle butikkene som selger denne produsentens produkter. Ergo ingen forskjellbehandling av butikkene + at det er forbrukere som får nytten av dette. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 BTW, en Sandisc 512MB brikke kom i posten min for ett par uker siden. Har bare glemt å nevne det i denne tråden. Så det fungerer å få litt ekstra gratis minne. Men som nevnt så er det vanlig Sandisc CF brikke som kom til meg i allefall, så ikke noe ekstrem hastighet eller pris på brikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå