Gå til innhold

Canon CashBack kampanje

Anbefalte innlegg

Canon har en Cashback-kampanje gående som har blitt utvidet i det siste:

Cashback-tilbud for objektiver og tilbehør: Cashback-beløp:

EF 300mm 4L IS USM (kr 1250)

EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM (kr 1250)

10 x 42L IS WP (kr 1250)

EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM (kr 840)

EF 17-40mm f/4LUSM (kr 840)

EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM (kr 840)

18x50 IS All Weather (kr 840)

EF-S 60mm f/2.8 Macro USM (kr 420)

Speedlite 580EX (kr 420)

EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM (kr 420)

MR-14EX (kr 420)

10x30 IS (kr 420)

Extender EF 1.4x II (kr 420)

Extender EF 2x II (kr 420)

Her er det flere interessante tilbud slik jeg ser det. Fra før stod EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM på min ønskeliste, men med avslaget på EF-S 60mm f/2.8 Macro USM sikler jeg også litt etter den. EF 17-40mm f/4L USM er vel heller ikke så verst.

Interresant er kanskje også 150Euro avslag på 30D(står ikke på lista over) og det her jeg har et par spørsmål. 30D kampanjen gjelder hus kjøpt innenfor 01.11.2006-31.01.2007. "Problemet" mitt er at jeg kjøpte mitt 30D 27.10, under en uke før kampanjen begynte. Jeg synes det er litt kjedelig, men synes dere at jeg fremdeles bør prøve meg på å få rabatten? Jeg vet ikke helt hva butikken kan hjelp meg med, men jeg får kanskje sende en mail til Canon norge og forhøre meg.

Ble litt reklame for Canon kampanjen her selv om det ikke helt var meninga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Canon har en Cashback-kampanje gående som har blitt utvidet i det siste:

Cashback-tilbud for objektiver og tilbehør:  Cashback-beløp:

EF 300mm 4L IS USM    (kr 1250)

EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM  (kr 1250)

10 x 42L IS WP      (kr 1250)

EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM    (kr 840)

EF 17-40mm f/4LUSM    (kr 840)

EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM  (kr 840)

18x50 IS All Weather    (kr 840)

EF-S 60mm f/2.8 Macro USM    (kr 420)

Speedlite 580EX      (kr 420)

EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM    (kr 420)

MR-14EX      (kr 420)

10x30 IS      (kr 420)

Extender EF 1.4x II    (kr 420)

Extender EF 2x II      (kr 420)

Her er det flere interessante tilbud slik jeg ser det. Fra før stod EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM på min ønskeliste, men med avslaget på EF-S 60mm f/2.8 Macro USM sikler jeg også litt etter den. EF 17-40mm f/4L USM er vel heller ikke så verst.

Interresant er kanskje også 150Euro avslag på 30D(står ikke på lista over) og det her jeg har et par spørsmål. 30D kampanjen gjelder hus kjøpt innenfor 01.11.2006-31.01.2007. "Problemet" mitt er at jeg kjøpte mitt 30D 27.10, under en uke før kampanjen begynte. Jeg synes det er litt kjedelig, men synes dere at jeg fremdeles bør prøve meg på å få rabatten? Jeg vet ikke helt hva butikken kan hjelp meg med, men jeg får kanskje sende en mail til Canon norge og forhøre meg.

Ble litt reklame for Canon kampanjen her selv om det ikke helt var meninga.

7240094[/snapback]

Du kan altids prøve deg, men tror ikke du får gjennomslag. Sannsynligvis kan ikke butikken hjelpe deg, dette er noe du må ta med Canon selv.

Lenke til kommentar

NB.

Tingene må kjøpes i ett av disse landene:

The promotion runs in the following 15 countries: Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Luxembourg, The Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom. For the cashback to apply, the products on the listed in Section 2 must be purchased in either of those 15 countries.

Dvs. ikke i Norge som jeg tror ikke tillater denne type rabatt.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg synes fremdeles det er litt kjedelig at jeg ikke fikk ta del i rabatten på 30D. Uansett er jeg veldig fornøyd med kameraet.

Jeg så også at Norge ikke var lista opp i 30D kampanjen, men hvis en går et par steg videre kan en velge Norge. Litt forvirrende, men som nevnt reklamerer fotovideo med at Canon har cashback på 30D. Ser ingen grunn til at Norge ikke skulle være med.

For min del skal jeg benytte sjansen til å kjøpe EF-S 10-22mm f/3.5-4.5.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hva butikken kan hjelp meg med, men jeg får kanskje sende en mail til Canon norge og forhøre meg.
Butikkene har absolutt ingenting med denne rabatten å gjøre, og kan derfor ikke være "snille" hvis Canon sier nei. Alt vi kan gjøre er å informere om dette hvis kunden allikevel står og skal kjøpe et av de aktuelle Canon produktene.
www.fotovideo.no reklamerer for cashback.
Dette har ikke Fotovideo tillatelse til og noe de bør kutte ut før Canon får snusen i det. Det er klare retningslinjer fra Canon om dette, man kan f.eks ikke ha en plakat i et vindu eller på en forside på en webside om denne cashback-løsningen, men vi kan informere om det når kunden spør om et av de aktuelle produktene, eller spør oss om selve kampanjen. Mulig dette har noe med konkurranselovgivningen i Norge å gjøre, samtidig som de butikkene som reklamerer med dette vil fremstå som "billigere" enn andre selv om de ikke er det.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har nettopp kjøpt 400d kit, hvilket objektiv/produkt kan være aktuell for meg.... ethvert tips mottas gjerne... :cool:

PS: Trenger dette bli en ny diskusjon angående rett og galt iforhold til lover osv? Har sett flere slike i det siste, DENNE tråden skal jo være om PRODUKTENE. Ikke om hvorvidt den pågående kampanjen, som tydeligvis er lovlig og fungerende, er nettopp det. :hrm:

Lenke til kommentar
Trenger dette bli en ny diskusjon angående rett og galt iforhold til lover osv? Har sett flere slike i det siste,  DENNE tråden skal jo være om PRODUKTENE. Ikke om hvorvidt den pågående kampanjen, som tydeligvis er lovlig og fungerende, er nettopp det.
:thumbdown:

DENNE tråden/diskusjonen er om Canon's CashBack kampanjer. Produktene kampanjene omhandler diskuteres i respektive kategorier på forumet.

Det er ikke lov å reklamere for slike kampanjer i Norge. Har benyttet meg av flere slike kampanjer og det har hver gang dumpet inn noen kroner på konto'n etter noen uker, så ja de fungerer.

Lenke til kommentar
Trenger dette bli en ny diskusjon angående rett og galt iforhold til lover osv? Har sett flere slike i det siste,  DENNE tråden skal jo være om PRODUKTENE. Ikke om hvorvidt den pågående kampanjen, som tydeligvis er lovlig og fungerende, er nettopp det.
:thumbdown:

DENNE tråden/diskusjonen er om Canon's CashBack kampanjer. Produktene kampanjene omhandler diskuteres i respektive kategorier på forumet.

Det er ikke lov å reklamere for slike kampanjer i Norge. Har benyttet meg av flere slike kampanjer og det har hver gang dumpet inn noen kroner på konto'n etter noen uker, så ja de fungerer.

7401227[/snapback]

Åå, er den det? Når JEG leser tittel på tråden og innlegget til han som startet den, får jeg et annet inntrykk enn det du gir uttrykk for. Nemlig at tråden handler om disse produktene, og om noen er verdt å kjøpe. Pluss selvsagt problemet hans med å ikke være innenfor cashback datoene når han kjøpte kamera.

Lenke til kommentar
Åå, er den det? Når JEG leser tittel på tråden og innlegget til han som startet den, får jeg et annet inntrykk enn det du gir uttrykk for. Nemlig at tråden handler om disse produktene, og om noen er verdt å kjøpe.
Uansett hva du tror og synes, så diskuteres produktene i mange andre tråder på forumet, og det kan være greit å bruke disse både for mer informasjon og for spørsmål som gjelder det aktuelle produktet.

Du spør også generelt om objektiver, og ikke spesielt om et av objektivene som omfattes av denne kampanjen. Spørsmål direkte rundt produktene som omtales i kampanjen bør også holdes til egne tråder, da det fort blir veldig rotete og uoversiktelig om denne tråden skal brukes som diskusjonstråd for alle disse produktene.

Emnetittelen sier klart og tydelig at tråden omhandler Canon Cashback kampanjen, og ikke produktene hver for seg. Kan ikke se at trådstarter på noen som helst måte oppmuntrer til generell diskusjon rundt produktene.

Lenke til kommentar

Neivel.

7240094[/snapback]

Lenke til kommentar
Neivel.

7240094[/snapback]

7412326[/snapback]

Han spør ikke om hvem han skal kjøpe eller om våre synspunkter, kun nevner noen av tilbudene han synes er interessante, som informasjon til oss andre. Du spurte jo ikke engang nødvendigvis om et av produktene i kampanjen, men om objektiver generelt. Ser du ikke at det er utenfor diskusjonen? Men nå kutter vi ut off-topic, ok?
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å benytte meg av denne kampanjen. Jeg vant nylig 10 000 i en konkurranse (lønner seg å ha Radio 1 klistremerke på bilen fant jeg ut). Så da blir det nytt kamera + litt utstyr i julegave. Samboern insisterte på det tilåmed. Har verdens herligste jente som samboer :D

Handlelista er satt opp:

Canon 30D

BG-2E

2 gig extreme III

Ett objektiv som jeg ikke har bestemt meg for ennå, men sansynligvis Canon EF 50mm 1.8

Regner med at dette blir en flott oppgradering til mitt existerende utstyr.

(og ja, samboer er planlagt å få en skikkelig fin julegave)

Lenke til kommentar

Litt off topic, men allikevel topic.

Canon kjører også en kampanje på om man kjøper f.eks 30D (eller annet kamera) slik som meg så kan man å få graits 256MB/512MB brikke ved å registrere seg på Canon Image Gateway. Står om dette på kampanje sidene til Canon.

Tok å registrerte meg der nå sammen med kameraet jeg kjøpte i slutten av september i år. Men jaggu må man ikke sørge for at det er kampanje sticker på esken også. På sidene så står det at du må ha kjøpt det fra mars til slutten av 2006, men leser man dypere inn i FAQ'ene så kan man se at man MÅ ha kampanje sticker på kameraet.

Skal ringe Canon og evt fotovideo.no i morgen å høre jeg. For sier jo ikke nei takk til litt mer minne gratis. :) Skal si ifra hva jeg kommer fram til jeg (om jeg rekker å ta det imorgen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...