Gå til innhold

Dokumentarfilmen "32 hours 7 minutes"

Aalton

Anbefalte innlegg

Jeg surfet litt rundt og støtte på en film som er under produksjon, "32 hours 7 minutes" dette er en film om en gjeng bilførere som ikke er racer sjafører eller noe, som kjører alt de orker fra et sted til et annet på 80 tallet en gang som gikk ut på et rekordførsøk, du kan lese mer på engelsk her i sitatet under.

October 15, 1983. The sun is setting, the gas is topped and it’s time for one last run in the most outrageous road race in American history. Formerly the Cannonball Run, the US Express gathers the best of the best, to speed nonstop from New York to Los Angeles, in a race where the only rule is there are no rules. These real-life, 32-hour outlaws drive over the limit and under the radar with one thing in their sights: becoming the fastest humans to ever cross the continent. Irreverent and gripping, this feature documentary chronicles the last great American outlaw race.

Now with over two decades of hindsight, the Express racers reflect back on their illegal quest and raise some interesting questions: Are there gray areas in a no rules event? What are you risking when you'll stop at nothing to win? In addition to interviews with the Express participants, the film also features commentary from professional drivers such as Bobby Unser and Bobby Rahal. 32 Hours 7 Minutes will take you back to 1983, send you speeding across the continent at over 150mph and reveal why some laws just had to be broken so that one record could be set.

Jeg anbefaller folk til å se traileren for filmen som du finner på siden her. Jeg synest dette ser ut som en utrolig spennede dokumentar om rekorforsøket, den viser mange sider av hensynsløs kjøring og er interessant for de som liker slike filmdokumentarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi snakker vel kanskje om "32 hours and 7 minutes". Rekordforsøket ser drittøft ut! En halsbrekkende versjon av "The Fast and the Furious". :wee:

7240318[/snapback]

Beklager den glippen, jeg som tenkte feil i det jeg skrev, feilen skal nå være fikset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...