M`kululu Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 når man slår på pcen med win 2k og den svarte skjermen der det står starting windows 2000 og en loading bar under, anyways, har et par ondskapsfulle kompiser(?) og de endrer denne meldingen tilbskøne ord jeg ikke vil ha der, de gjør dette over lan, tror jeg i dos tror jeg, noen som kan hjelpe meg p endre dette , eventuelt lære meg hvordasn jeg endrer dette over lan som hevn,,,,````???? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Er bare og Trace dem det. Så kan du evt anmelde dem for og hacke seg inn på Computern din. Har et par IPèr (til folk jeg kjenner) Som jeg har bevis for at de har prøvd og komme inn på maskina mi. Men om jeg vil bruke dem er noe annet. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Man anmelder da ikke kompiser(?) til politiet Lenke til kommentar
ZenxZ Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Neste gang de gjør dette med deg, så tar du og biter over tp kablene dems... det for dem til å bæde hvis de er på LAN! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har jo laget en egen Nettverkskabel til dem på skolen engang da. Hadde kuttet kabel 7 :smile: De brukte 1dag (Halve Lanet) på og finne det ut og bytte Kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå