Barry White Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 (endret) Kom på LAN i meldal Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hmm.. Bor i Trondheim og det kunne vært interresant.. Blir dette et typisk 14is LAN med kun spilling eller er det også noen som er opptatt av fildeling, mekking osv.? Lenke til kommentar
johna Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 hmm,, hvor gamle er dere som arrangerer? jeg er 22, så hadd vært greit med noen fler i samme alder. Er fra Orkanger sjøl. Blir det mange så kanskje,, er invitert på julebord og den fredan men.. :smile: Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Heisann, dette var jo interesant.... Jeg er jo i 20 - årene så det hadde jo vært gøy med andre aktiviteter og spill enn cs da.... Meget interesert i fildeling er jeg oxo... Flere som har interesse av dette da? Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg er ikke trønder men det høres no kjækt ut læll! Kor det va hen? Meldal'n? Kor e det? Mvh, Stian som bor i Midtby'n. 1980-mod. [ Denne Melding var redigert av: Mezzy på 2002-11-11 19:12 ] Lenke til kommentar
johna Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 20min sør for Orkdal,, der Eggen er fra vett :smile: time fra trondheim ca,, med mi bil.... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Hei! Så fint at det var så mange interesserte!! Vi i ledergruppa tror det kommer en del over 20! Vi må inrømme at alle untatt en er 18, men hva har vel det å si? Vi kommer ikke til å ha noe stort opplegg.. vi mener det blir mer koselig med en 30-40 stykk. Dette er første gangen vi arrangerer så vi får ta det som det kommer. Han kisen som er over 18 kan mye med nettverk og har vært mye på orklan. Men det hadde jo vært greit med noen andre også som kunne være en slags "systemansvarlig". Denne personen kommer inn gratis! Håper dere vil komme! Hvis http://www.meldal-lan.tk ikke går prøv http://www.home.no/lantreff! Høres det forstatt interessant ut? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Unnskyld... men hvorfor har denne meldinga blitt fjerna?!?! Hvis det hører hjemme et annet sted kan dere i alle fall fortelle hvor! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 sorry sorry sorry, jeg så ikke at meldinga var der fortsatt :sad: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 (endret) . Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 jesus christ! ikke måte på reklame!!!! meldal.lan er ok, men orklan er bedre Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 jesus christ!ikke måte på reklame!!!! meldal.lan er ok, men orklan er bedre Jamen gi F*** da. Andre _GAMLE_ threaden du bumper på rad nå. Hva er det som feiler deg? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hmm.. Bor i Trondheim og det kunne vært interresant.. Blir dette et typisk 14is LAN med kun spilling eller er det også noen som er opptatt av fildeling, mekking osv.? Her har du en som ikke er en typisk gamer... skal vel på d lanet jeg også tenker jeg Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hmm.. Bor i Trondheim og det kunne vært interresant.. Blir dette et typisk 14is LAN med kun spilling eller er det også noen som er opptatt av fildeling, mekking osv.? Her har du en som ikke er en typisk gamer... skal vel på d lanet jeg også tenker jeg det var 29. november i fjor mulig det er i år oxo da! (orker ikke sjekke link) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har nettopp vært, men asyrst kom ikke fordi ha skulle bli full den helga.... What a looser... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 faan drit i å åpne gamle poster da! moderator! steng denne posten og ip ban spammere som thanatos og a_berg! hvis dere ser litt på post loggen demmers, ser dere at de har en bred historie i å åpne gamle poster! får da være måte på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå