SuperJan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er nok best å få papirer på det ja. Og kanskje høre om han vil "overdramatisere" litt. Jeg slapp unna militæret og siviltjenste, pga. lunge trøbbel og ankelbrudd, og da hadde jeg med dokumentasjon. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Møter du opp på sesjon med ferske kutt oppover armen så er du nesten garantert å ikke slippe inn... 7243664[/snapback] Og foreslå at en person skal skade seg selv synes jeg er direkte usmaklig. Sårene kan bli infisert, og man kan bli ordentlig syk. Det er også flere som har dødd som følge av selvskading. Dessuten, skulle han møte opp på sesjon med store selvpåførte sår risikerer han tvangsinnleggelse noe han selv sier han ikke vil. TENK DEG OM FØR DU POSTER ET INNLEGG. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg sa at jeg hadde mye vondt i hodet, og jeg ble ikke tjenestedyktig. Go figure. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Folk slipper førstegangstjeneste pga astma og litt svaksynt, så om du ikke vil i militæret tror jeg du skal slippe lett unna. Bare få med deg nødvendig dokumentasjon fra lege/psykolog o.l Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Deleted Endret 22. juli 2008 av magiXen Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette går nok bra du trenger ikke gjøre noe som helst bare ta med deg papirene fra lege/psykolog så går det bra, er ikke noe tvil om det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 En jeg kjenner bare utsatt det og utsatt det, og til slutt ble han glemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå