mintman Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Når jeg er inne og ser på f.eks. bilder av leiligheter på finn.no(der det er flere bilder tilgjengelig) skal det være mulighet for å åpne bildene i samme browser uten å måtte trykke "back" knappen. Men på min maskin må jeg trykke "back" for å åpne et nytt bilde. Dette er tilfelle både i IE 6.0 og Opera. Jeg mistenker at dette har noen med Norton Internet Security eller Norton Firewall og gjøre, men jeg finner ikke ut hva. Har prøvd å slå av forskjellige funksjoner, men samme problemet. Når jeg høyreklikker på bildet og "åpne snarvei i nytt vindu" kommer det "Cannot find server" og i adressefeltet javascript:changeImage('http://cache.finn.no/mmo/carlb240243520091733_24024355.jpg','') Hva kan det være? [ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-11-11 18:25 ] Lenke til kommentar
Trono Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Har du prøvd å slå av det reklame filter greiene i NIS? Når jeg hadde det på opplevde jeg allverdens med rare feil... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Skru av programmene helt med ctrl-alt-del så ser du det enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå