Gå til innhold

Anmeldelser av COD3

Straffa

Anbefalte innlegg

Ble en smule skuffet over flyten i MP delen. Folk har sagt at de ikke merker noen Lag i det hele tatt, men spillet lagget godt hos meg. Ikke det at du ser laging noe særlig på skjermen. Men til tider måtte kunne jeg skyte noen 4-5 ganger i ryggen med Kar 98 uten at de døde. Og noen ganger har jeg sett det "kommer meg i sikkerhet bak en vegg men blir alikevel drept" syndromet. Skal sies at dette var en quick game der de fleste var amerikanere.

Men uansett. CoD3 er fantastisk moro! Tror jeg utsetter innkjøp av GeOW et par uker, kanskje til over jul. For dette spillet var konge!  :thumbup:

7262496[/snapback]

Noengang spilt på en PC? Vet du hva connection og ping er?

Du blir skuffet over MP delen fordi du har joinet en server som enten har dårlig linje eller for langt unna til at det går flyt hos deg.

At du må skyte 4-5 ganger i ryggen med en Kar 98 uten at noenting skjedde sier vel sitt? Spillet er ikke dårlig fordi DU har joinet en server med dårlig forbinnelse.

Noenganger lurer jeg på om konsoll spillere ALDRI har rørt en PC i hele sitt liv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns splitscreen er noe tull uansett, blir begrenset til de grader når det gjelder hvor mye du får sett at det rett og slett bare er stygt syns nå jeg.

7269817[/snapback]

Kan vel forstå at du føler det sånn hvis du spiller på en 28" eller noe, men på 37" synes jeg splitscreen funker strålende.

CoD2 er et av de mest underholdende spillene på 360 og det er utelukkende pga splitscreen-mulighetene.

local splitscreen på CoD3 er i hvert fall totalt bortkastet da det tok flere minutter før vi fant hverandre.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Ble en smule skuffet over flyten i MP delen. Folk har sagt at de ikke merker noen Lag i det hele tatt, men spillet lagget godt hos meg. Ikke det at du ser laging noe særlig på skjermen. Men til tider måtte kunne jeg skyte noen 4-5 ganger i ryggen med Kar 98 uten at de døde. Og noen ganger har jeg sett det "kommer meg i sikkerhet bak en vegg men blir alikevel drept" syndromet. Skal sies at dette var en quick game der de fleste var amerikanere.

Men uansett. CoD3 er fantastisk moro! Tror jeg utsetter innkjøp av GeOW et par uker, kanskje til over jul. For dette spillet var konge!  :thumbup:

7262496[/snapback]

Du blir skuffet over MP delen fordi du har joinet en server som enten har dårlig linje eller for langt unna til at det går flyt hos deg.

At du må skyte 4-5 ganger i ryggen med en Kar 98 uten at noenting skjedde sier vel sitt? Spillet er ikke dårlig fordi DU har joinet en server med dårlig forbinnelse.

Noenganger lurer jeg på om konsoll spillere ALDRI har rørt en PC i hele sitt liv

7269844[/snapback]

Det er ikke så rart at det er lett å misforstå, og blande sammen ord og uttrykk når man leser på dette forumet, hvor folk daglig bruker ord egentlig ment for å beskrive billedrate om responstid, og omvendt. Det er også godt mulig det er mange her som kun spiller konsoll og ikke har spilt noe særlig på PC før, men det er da bedre å forklare dem hvordan det fungerer på en saklig måte...

Lenke til kommentar

Jeg har nå lagt noen timer i CoD3 både SP og MP.

Vil ikke kalle meg skuffet, men hadde nok ventet mye mer etter all den hypen jeg har lest på forumet siste dagene.

Jeg synes til tider at det er ALT FOR kaotisk. Både i MP og SP. Litt av sjarmen til CoD-spillene er jo den hektiske krigen hvor det hagler rundt meg, men jeg føler at det aldri er pusterom.

Samme gjelder for Multi Player. Er liksom rushe, krige, død og respawn. Lite taktikk og lagarbeid. Bare et hav av skrik og skrål.

Gameplaymessig tror jeg CoD2 falt i bedre smak. Kanskje sitter jeg med for gamle minner av CoD2, og at det ikke var SÅ bra som jeg husker det. Jeg har i alle fall aldri hatt interesse av WWII-spill før jeg spilte CoD2. Og da ble jeg frelst i sjangeren.

Bare håper nå at jeg ikke blir skuffet av GeOW på fredag, da mange sier CoD3 er bedre. For jeg er så langt ikke ultra-imponert av CoD3 slik mange er.

Lenke til kommentar

At fok ikkje greier å legge opp til det å tenke strategisk, sørge for at det er minst 1-2 medics på hvertfall lag, MG som kan sørge for sporadisk dekkild, smart bruk av røykgranter er jo i det heile ikkje spillet si feil. Man kan faktisk oppnå mye med eit snev av strategi :)

Og alt koker jo ned til de man spiller med.

Lenke til kommentar
Jeg har nå lagt noen timer i CoD3 både SP og MP.

Vil ikke kalle meg skuffet, men hadde nok ventet mye mer etter all den hypen jeg har lest på forumet siste dagene.

Jeg synes til tider at det er ALT FOR kaotisk. Både i MP og SP. Litt av sjarmen til CoD-spillene er jo den hektiske krigen hvor det hagler rundt meg, men jeg føler at det aldri er pusterom.

Samme gjelder for Multi Player. Er liksom rushe, krige, død og respawn. Lite taktikk og lagarbeid. Bare et hav av skrik og skrål.

Gameplaymessig tror jeg CoD2 falt i bedre smak. Kanskje sitter jeg med for gamle minner av CoD2, og at det ikke var SÅ bra som jeg husker det. Jeg har i alle fall aldri hatt interesse av WWII-spill før jeg spilte CoD2. Og da ble jeg frelst i sjangeren.

Bare håper nå at jeg ikke blir skuffet av GeOW på fredag, da mange sier CoD3 er bedre. For jeg er så langt ikke ultra-imponert av CoD3 slik mange er.

7270387[/snapback]

COD3 er COD2 med en liten twist. For meg har det bare vært bra ting som var savnet i COD2. Nå kan ikke alle like det samme.

COD3 har fått veldig bra kritikker fra brukerene, spesielt Online delen som får mye skryt (ser du bort fra tilkobling problemene)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7269844[/snapback]

Vel jeg vet da godt hva ping er, men når spillet lagger når jeg spiller kun mot nordmenn som jeg har spilt CoD2 og andre spill mot uten snev av lag så blir jeg selvsagt skuffet. Og da er det ikke akkurat lite ping heller. Det er slik at jeg kan dø for å se de dø 3-4 sek senere og det er jeg som har drept dem.

Lenke til kommentar
Vel jeg vet da godt hva ping er, men når spillet lagger når jeg spiller kun mot nordmenn som jeg har spilt CoD2 og andre spill mot uten snev av lag så blir jeg selvsagt skuffet. Og da er det ikke akkurat lite ping heller. Det er slik at jeg kan dø for å se de dø 3-4 sek senere og det er jeg som har drept dem.

7270624[/snapback]

Da vet du hva problemet er da

Det har INGENTING med spillet å gjøre, kun din forbinnelse til COD3 serveren.

Jeg har ingen problemer med å spille COD3 med 23 andre spillere. Så lenge serveren viser 5 stjerner så går det veldig bra her

Når ting tar ca 3-4 sekunder hos deg, burde du sjekke linjen din eller bytte server

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...