Gå til innhold

Anmeldelser av COD3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eurogamer legger seg på linje med 1up og gir den 7/10:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69772

7250652[/snapback]

De mener også at spillet skuffer ved at det ikke er noe nytt og innovativt, samtidig som å bringe nyskapende gameplay til sjangeren. Joda, det er nok sant, men det er ikke alltid en svakhet, og når Call of Duty 2 var så bra, er jeg glad til.

7251701[/snapback]

Synes det er helt idiotisk å trekke ned karakteren på det utsagnet der.

Spillet heter Call of Duty, hva forventer dem? Mulighet til å fiske fra båten, slippe en fis eller høvle over tyskerdamene?

Det er en grunn til at COD2 er et av de mest solgte spillene og spilte over Live. Er ikke noe vits å forandre på hele oppsettet, når de skal lage en etterfølger og alt virker knakende bra.

Latterlig

IGN:

It wasn’t broken so they didn’t fix it.

Spillet fikk 8.7 fra Teamxbox

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har ikke CoD3, så jeg kan ike si meg ening eller uenigi noe som helst. Men om vi har et spill som får en 9, og så kommer en oppfølger ett år senere og kopierer forgjengeren så lang det lar seg gjøre uten noen nye tilføyelser. Da får ikke det nye spillet en like god karakter, men en 8'er eller 7'er. Synes det er rett og rimelig, spesielt i fps-genren som ikke akkurat har mangel på spill.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke CoD3, så jeg kan ike si meg ening eller uenigi noe som helst. Men om vi har et spill som får en 9, og så kommer en oppfølger ett år senere og kopierer forgjengeren så lang det lar seg gjøre uten noen nye tilføyelser. Da får ikke det nye spillet en like god karakter, men en 8'er eller 7'er. Synes det er rett og rimelig, spesielt i fps-genren som ikke akkurat har mangel på spill.

7253472[/snapback]

Det riktige her blir den kopierer forgjengeren, legger til masse nye tilføyelser

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spørsmålet blit jo da om disse "nye tilføyelsene" gir noe nytt (variert) gameplay og i hvilken grad de i så fall gjør dette. Men jeg tror jeg bare fint spaserer ut av CoD3-trådene da jeg ikke har eller kommer til å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
Spørsmålet blit jo da om disse "nye tilføyelsene" gir noe nytt (variert) gameplay og i hvilken grad de i så fall gjør dette. Men jeg tror jeg bare fint spaserer ut av CoD3-trådene da jeg ikke har eller kommer til å kjøpe spillet.

7253654[/snapback]

Synes du skal teste ut COD3 før vi diskuterer videre på dette her :)

Kan si så mye at nye tilføyelser som

-Bedre grafikk og detaljer. Gress som blir nede når du tråkker/kjører

-Kjøretøy kan brukes Singleplayer delen og i Online

-24 spillere online

-Mingames i Singleplayer delen

-Granater som kan plukkes opp og kastes tilbake

De jeg kom på i farten. Det er jo et WWII spill og det finnes begrensinger hva nytt de kan putte inn. Noen vil sikkert foretrukke å ha muligheten til å slippe en fis eller kjøpe en pølse, men de fleste er veldige fornøyd med COD3.

Gamespot har skjønt det. IGN har skjønt det. 1UP ville sikkert ha flere muligheter som fising og pølsespising i spillet.

Det er en grunn til at COD2 er et av de mest spilte over Live. COD3 har tatt alle godbitene fra COD2 og lagt til enda flere godbiter

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Litt ot men, noen som vet hvorfor det ikke kommer til pc?

7259945[/snapback]

Fordi de vil at du skal kjøpe deg 360/PS3.

Blir nok bare mer og mer konsoll eksklusivitet heretter. Et spill som Gears of War f.eks, som jo sikkert er noe PC gamere hadde gått mann av huse for å kjøpe hvis det kom ut på PC, har vel lik null sjanse for å komme ut på PC.

Lenke til kommentar
Det som overrasker meg er hvordan 1UP.com kan gi CoD 3 6.5, når de gir Need For Speed Carbon 7.5...

7259784[/snapback]

Fordi begge spillene er omtrent like ræva og resirkulert ? Dog jeg skal være enig i at NFS muligens er hakket verre.

7259961[/snapback]

Poenget her var jo at NFS Carbon fikk en hel karakter høyere enn CoD 3, og Carbon er minste like resirkulert som CoD 3.

Lenke til kommentar
Haha, har prøvd CoD3 online et par timer nå, og det er fantastisk. 24 spiller er virkelig intenst, og det går flytende selv i de største kamper.

Keisinger er Gamertagen min, add meg hvis noen vil ta noen matches.

7259975[/snapback]

Legger deg til :)

Er veldig overasket hvor bra det går selv med 24 spillere

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Fordi de vil at du skal kjøpe deg 360/PS3.

Blir nok bare mer og mer konsoll eksklusivitet heretter. Et spill som Gears of War f.eks, som jo sikkert er noe PC gamere hadde gått mann av huse for å kjøpe hvis det kom ut på PC, har vel lik null sjanse for å komme ut på PC.

7259977[/snapback]

Joda, jeg må nok skaffe 360 siden det kommer såpass mye gøy fremover. Men det er vel ikke helt utelukket at GoW kommer på pc om en (god) stund, uansett hører ikke den diskusjonen hjemme her, men jeg ser poenget ditt. :)

Lenke til kommentar
Det som overrasker meg er hvordan 1UP.com kan gi CoD 3 6.5, når de gir Need For Speed Carbon 7.5...

7259784[/snapback]

Fordi begge spillene er omtrent like ræva og resirkulert ? Dog jeg skal være enig i at NFS muligens er hakket verre.

7259961[/snapback]

Poenget her var jo at NFS Carbon fikk en hel karakter høyere enn CoD 3, og Carbon er minste like resirkulert som CoD 3.

7260010[/snapback]

Var ikke uenig med deg i det. Men forskjellige spill og sikkert forskjellige anmeldere, Uansett fikk spillene omtrent som fortjent synes jeg, verre med alle de andre som gir disse 9+.

Lenke til kommentar

No har jeg gått til innkjøp av CoD3 og må si jeg sitter med en herlig følelse.

Første som slo meg var begynnelsen; "Faen er ikke det bedre grafikk en dette, Tenkte jeg" Men joda, det henta seg opp betraktlig når jeg begynte å spille. videoene er av dårligere kvalitet en selve spillet! :ohmy:

Herlig flyt og grei vannskelighetsgrad!

Selv er jeg litt usikker på hvor fort "lei" jeg blir. Fikk spilt ca 1 time med MP også. Det var drit morro. 12 stykk på hvert lag som gaulet i munnen på hverandre! MEDIC!! eller "Fuck, a sniper on the hill"

Tror nok Livebiten kommer til å vare lenge i dette spillet.

Men det er helt umulig å si om dere ander vil like det. Dette er helt klart et elsk eller hat spill.

Samme tror jeg GeoW er.

men jeg skal ha meg begge spilla.

Lenke til kommentar

Personlig likte jeg ikke multiplayer biten så alt for mye, med så mange på hvert lag og alle egentlig bare går en vei (den korteste) føltes det mer ut som zerging. Dog noen campet med sniper her og der. Syns forresten den ikke bør være oneshot kill, iallefall ikke i beina osv. Ingen lagg dermot, men jeg og 2 venner syntes det ble ganske så kjedelig, spesielt siden kampen var over på 2 sekunder vanligvis, uten at den som døde fikk særlig mulighet til å gjøre igjen.

Singel player, fantastic, hatt det kjempe moro. Derimot, ser ett sted på ett brett til å ha noen bugs, første brett som brite. Etter å tatt den første bunten med tyskere skal jeg ta ett hus med en brønn til høyre for seg. Greit nok tenker jeg og setter igang. Treet er jeg rett og slett redd for, ofte kan jeg ikke sette meg ned, reise meg opp, eller jeg setter meg fast, for ikke å nevne at noen ganger fungerer alt utenom at jeg ikke får se ned siktet. En annen gang gikk en granat av forran meg og sente jo som vanlig stein og jord opp i lufta, men den stopped da også i lufta og jeg stod ganske så fast blandt små stein, veldig morsomt...

Og antallet fiender (iallefall på veteran) er helt absurd, hadde jeg ikke vist bedre ville jeg si det kom evig med de. Det å måtte høre "germans! behind the well" i 5 minutter er ganske så kjedelig...

Ellers dog, topp spill :thumbup:

Lenke til kommentar

Syns de kunne kostet på seg litt meir og fleire krigsrop i SP. Er jo forsåvidt mange av de samme som i COD 2 også. OG at man MÅ se igjennom mellomsekvensene gang på gang er faktisk ikkje så artig.

Ellers må eg si eg nesten onanerer inn i DVD-drevet pga MP-delen i spillet. Makan til texas altså, dette er COD. Hektisk og gale. :wub:

Dog skal det siest at eg sliter heftig me då finne sessions. Så den fixen bør komme asap.

Lenke til kommentar

Driver å spiller gjennom på veteran vanskelighetsgrad nå. Jævelig festlig, men driiiit vanskelig (skulle vel bare mangle). Er noen bugs faktisk. Kan være litt irriterende, men ikke så mange at man ikke har det gøy.

Har ikke fått testa MP enda, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skal være moro. De videoene jeg har sett virker kule.

Så det var en som lurte på hvor man kan kjøpe det i Oslo området.. Jeg kjøpte det på Platekompaniet (Oslo City) for 579kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...