Gå til innhold

Anmeldelser av COD3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbetaling

Du kan velge å forhåndsbetale din ordre. Ordren blir da sendt så snart din betaling er registrert på vår konto. Dette forutsatt at produktet er på lager (se leveringstid). Du kan betale med din nettbank eller over disk i bank eller på posten.

Kontonummer til betalingen: 1638.25.75966

NB! Husk å referere til ordrenummret på din bestilling ved betaling.

Lenke til kommentar

Fant et som passer min beskrivelse av spillet :)

Wow, first off let me say the graphics in single player look great, I won't exaggerate and say a HUGE improvement over CoD2, but definitely one that you can notice.

More importantly, the multiplayer, wow this thing is SICK. I believe there's about 10 maps to start off with 8 of which are suited for up to 24 player action and 2 of which for up to 12. When you first logon, it brings up a sign-in screen similar to that of Halo 2's where you can have 3 guests join you via splitscreen for online play. Ranked and non-ranked games are the usual, for hosting non-ranked games you can set the amount of private and public slots so that your friends can join you, ranked games you can't set or invite ppl.

the maps are HUGE and so well-designed. everything was very detailed. the best thing about it is, when I played I experienced ZERO lag and this is when I think this is probably due to the fact that they're using similar netcode to that of PDZs.I was playing in an 18player game for a good solid 2 hours non-stop. Communication between team members was great. framerate was smooth as butter, great smoke effects. the vehicles are fun to use, depending on the map you'll find tanks, motorcycles, or jeeps. one person can drive while the passenger can shoot while he rides. you can even hop on the turret while a buddy of yours is driving the tank and using the main cannon. wach out tho because you can be sniped off the back of it. Tanks are powerful yes, but can easily be destroyed. You can hop on the back of an enemy tank and throw a grenade down the hatch.

So far I've only played War and team battle. War is great, you're basically fighting to take over strategic points in the map. The first time I played it I was surprised when I had realized 20 minutes had gone by and it didn't even feel like it because it was just so much fun. The classes are well-balanced, from what I saw there were usually 2 or 3 of each class in my team. Medic is great, when a person on your team is killed, a plus icon will appear over them for a limited amount of time and you can rush over and hold RB to revive him. It's intense as hell when you have to try to rush into the middle of firefight to do it without getting killed or try to clear out the area and revive him in time. This is soooooooo much better than CoD2's MP and I can see people playing this for months and months to come. With all the different modes and no lag (so far) the replay value on this game is very high. All in all it's just so damn fun, which is what's most important. Do not miss out on this

Lenke til kommentar
6.5/10 på 1up.com. Ikke alle som er himmelropende begreistret da. :)

7249509[/snapback]

Nei. Men 6.5 var drøyt. Men jeg er ikke kommet så langt ut i spillet ennå. Men bedre enn det må det jo være, ellers må jo alt bare falle sammen om ikke så lenge.

Jeg er enig i en del av klagene til 1up. Dette med at du drives forover hele tiden - dårlig med alternative ruter.

Ellers - spilte en del multiplayer i natt - og det alene burde høyne karakteren vesentlig! Var skikkelig moro. CoD2 gadd jeg aldri noe særlig online, men dette var skikkelig artig. Kom meg ikke i seng før nærmere 4 i natt. Vi var vel en 18 - 19 på serveren. Ikke noe lag, forsinkelser, stort sett amerikanere og meg tror jeg. Og like høy fps. Moro!

Dr pedee

Lenke til kommentar

7249509[/snapback]

Nei. Men 6.5 var drøyt. Men jeg er ikke kommet så langt ut i spillet ennå. Men bedre enn det må det jo være, ellers må jo alt bare falle sammen om ikke så lenge.

Jeg er enig i en del av klagene til 1up. Dette med at du drives forover hele tiden - dårlig med alternative ruter.

Ellers - spilte en del multiplayer i natt - og det alene burde høyne karakteren vesentlig! Var skikkelig moro. CoD2 gadd jeg aldri noe særlig online, men dette var skikkelig artig. Kom meg ikke i seng før nærmere 4 i natt. Vi var vel en 18 - 19 på serveren. Ikke noe lag, forsinkelser, stort sett amerikanere og meg tror jeg. Og like høy fps. Moro!

Dr pedee

7249592[/snapback]

Takk for mikro-omtale av multiplayer-biten. Jeg er nok mer interessert i mp-delen av GoW og/eller RB6:Vegas, men har en kamerat som sitter på gjerdet ihht COD3, skal gi ham link til posten din. :)

Lenke til kommentar

7249509[/snapback]

Det bør forøvrig merkes at 1up har en annen skala enn de fleste andre sitene, f.eks. er 6.5 fra 1up mye bedre enn 6.5 fra IGN. Litt mer om ratingen deres i denne bloggen fra en av redaktørene hos 1up:

http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=760423...cUserId=4549029

7249714[/snapback]

Ja, 6.5 er "litt over middels" hos 1up.

Lenke til kommentar

Det 1UP har skrevet her var det lille, men en stor betydning som har fått meg til å ikke kjøpe spillet muligens:

Whereas "Call of Duty 2" did an incredible job creating the illusion of an open environment, it's just the reverse here. You feel hemmed in and herded along at every turn, and the pacing also reflects that. Unless you rush forward, progress in the game grinds to a halt -- no considered approaches or tactical positioning, just advance and keep firing.

Kun 1 vei og gå er så utrolig urealistisk, hadde jeg vært 12 år så hadde det sikkert gått, men jeg føler i dag så må utviklerene gjøre litt mer enn å lage kun en veis spill.. Likte COD1 på PC kjempe godt, får håpe COD3 klarer å mane ut den unge krigsånden igjen

Lenke til kommentar
Det 1UP har skrevet her var det lille, men en stor betydning som har fått meg til å ikke kjøpe spillet muligens:

Whereas "Call of Duty 2" did an incredible job creating the illusion of an open environment, it's just the reverse here. You feel hemmed in and herded along at every turn, and the pacing also reflects that. Unless you rush forward, progress in the game grinds to a halt -- no considered approaches or tactical positioning, just advance and keep firing.

Kun 1 vei og gå er så utrolig urealistisk, hadde jeg vært 12 år så hadde det sikkert gått, men jeg føler i dag så må utviklerene gjøre litt mer enn å lage kun en veis spill.. Likte COD1 på PC kjempe godt, får håpe COD3 klarer å mane ut den unge krigsånden igjen

7251042[/snapback]

Egentlig skjønner jeg ikke helt at 1UP klager på at ting ikke er så åpent. Vil dem ha alle spill til å være sandkassespill? Så lenge at historien og spillbarheten holder deg på tå gjennom hele tiden med solide skriptete sekvenser og annet godt innhold, så syns jeg at det er bra nok. Ikke alle spill passer en helt åpen stil, og det gjelder spesielt denne sjangeren syns jeg. Spill i denne sjangeren er veldig avhengig av å fortelle en historie og jeg mener at dette ikke blir like godt gjort om man hele tiden skal gjøre alt åpent.

Jeg hadde egentlig ment å skaffe meg dette på Wii, men jeg må bare vike, for jeg må ha noe å holde meg i selskap mens jeg venter. Mulig jeg skaffer meg det på Wii i framtiden da, for å sammenligne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...