Gå til innhold

Anmeldelser av COD3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne snek seg inn på meg.. trodde ikke dette kom så tidlig på 360! Hmm, hadde tenkt å skaffe meg dette på Wii egentlig. Kanskje jeg bare må skaffe meg det så jeg har noe å spille mens jeg venter. Dessverre får jeg ikke tak i det før over helgen, da jeg skal på tur fra fredag.

Alltid digget Call of Duty, ser fram til dette.

Lenke til kommentar
Denne snek seg inn på meg.. trodde ikke dette kom så tidlig på 360! Hmm, hadde tenkt å skaffe meg dette på Wii egentlig. Kanskje jeg bare må skaffe meg det så jeg har noe å spille mens jeg venter. Dessverre får jeg ikke tak i det før over helgen, da jeg skal på tur fra fredag.

Alltid digget Call of Duty, ser fram til dette.

7242760[/snapback]

Hva med Gears of War ? Skal du ikke ha det også ?

Lenke til kommentar

COD3 er RÅTT!!

Det er så mye som skjer på skjermen samtidig hele tiden, men likevel flyter spillet helt fint.

Nå skal du ikke lenger bare skyte folk, du kan også SLÅSS!! da trykker du LT og RT fort og avslutter med A eller Y for å slå han i bakken. Nå får du også hjelp av medsoldater til å hoppe gjennom vindu. kjøre JEEP er meget gøy, og ikke noe slowdown på spillet i det heletatt.

nå skal du også være scout, alså bruke kikkerten og se etter fienden, finner du en trykker du X og medsoldater gir beskjed om å skyte den personen.

Du hiver en granat inn i vinduet og en person kommer hoppende ut vinduet brennende, priceless :w00t:

Spillet er så intenst og med så bra grafikk og glimrende gameplay at jeg må nestne felle en tåre avogtil :yes:

Avogtil dukker det opp til feil grafikk feil(halve personen går gjennom vegg og sånne ting)...men ikke noe som ødelegger spillet

Jeg gir 9/10, men da har jeg ikke prøvd online, lite med folk der. Beste spillet jeg har spilt i år, før men da har jeg ikke spilt Gears of war enda :love:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Eg var desperet nok denne gangen til å forhåndsbestille både COD3 og GeOW for fullpris her til lands, så eg håper og regner med at Rainbow Six:vegas blir region-fritt slik at eg kan spare meg noen lapper her. Dette er blitt ein meget dyr mnd. i og med at PS2`en har fått seg ein håndfull nye titler også.

Lenke til kommentar
Du hiver en granat inn i vinduet og en person kommer hoppende ut vinduet brennende, priceless  :w00t:

7242944[/snapback]

Splint granat? Folk tar ikke fyr av det akkurat...

Er mer, BOOM! Gjennomhullet og med en arm mindre

7243275[/snapback]

Spørs om det ikkje var andre tvilsomme saker der inne, i guess we`ll never know :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...