Gå til innhold

Anmeldelser av COD3

Straffa

Anbefalte innlegg

Vi må ikke glemme at COD3 kommer til Fredag. I morgen får jeg klørne i spillet og jeg gleder meg som en liten unge på julaften.

Finner dere noen omtaler så post det her.

Har ikke funnet noen ennå. Her er en som har spilt

I got the game yesterday, The game is awesome... the first level is insane, there is so much stuff going on, I played a little bit of the second but I keep dying, and it was getting late so I had to goto work, including Im playing on Hard level. The graphic are 10x better then CoD2, the guns look better, the models, clothes, building, etc. Everything has improve by 10x.... the game is really fun. I played a couple of online death match games last night... and the maps are awesome to, I like that you can ride around in vichicals now. When you playing online, you can pick who you want to be (class)... I like being the scout because he has the sniper rifle ... pick it up....seriouisly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja like greitt at denne tråden havner under mine innlegg med ein gang!

Ja du er jaggu meg ikkje åleine med å glede seg til denne tittelen, eg ser spesielt fram til Mp-delen av spillet. Så du har med å fylle denne tråden med dine opplevelser i spillet i morra den dag :p

Lenke til kommentar
Ja like greitt at denne tråden havner under mine innlegg med ein gang!

Ja du er jaggu meg ikkje åleine med å glede seg til denne tittelen, eg ser spesielt fram til Mp-delen av spillet. Så du har med å fylle denne tråden med dine opplevelser i spillet i morra den dag :p

7239715[/snapback]

Skal ta og skrive et inntrykk når jeg har spilt litt. Er litt spent på hvordan dette er i forhold til COD2

Lenke til kommentar
Jepp jeg har også bestillt dette fra Play Asia...

Splinter Cell, Fear og Call Of Duty 3 for 900 et eller annet levert..

Gleder meg mest til Fear, Condemned var drit fett... Har surround og fear funker fett på surround anlegg har jeg hørt  :w00t:

7239838[/snapback]

F.E.A.R er drit bra. Synes det er bedre en Condemned var. Litt mere action her, men det er også forbanna skummelt. MP er skikkelig artig

Lyden, spesielt med surround er helt sjeft. Det er nesten for skummelt

Lenke til kommentar
play-asia sendte min kopi idag :)

7239847[/snapback]

hvordan var dette med Play Asia igjen? sende dem en mail om å sette lavere pris?

7239930[/snapback]

De setter halvpris på pakken hvis du sender mail og spør.

Når de har gjort det, setter de halvpris på alt du kjøper etter det.

Lenke til kommentar
Jepp jeg har også bestillt dette fra Play Asia...

Splinter Cell, Fear og Call Of Duty 3 for 900 et eller annet levert..

Gleder meg mest til Fear, Condemned var drit fett... Har surround og fear funker fett på surround anlegg har jeg hørt  :w00t:

7239838[/snapback]

F.E.A.R er drit bra. Synes det er bedre en Condemned var. Litt mere action her, men det er også forbanna skummelt. MP er skikkelig artig

Lyden, spesielt med surround er helt sjeft. Det er nesten for skummelt

7239867[/snapback]

høres bra ut.. Lyden i Condemned var exellent... Noen multiplayer erfaringer på teamxbox og det virker coolt..

Lenke til kommentar
play-asia sendte min kopi idag :)

7239847[/snapback]

hvordan var dette med Play Asia igjen? sende dem en mail om å sette lavere pris?

7239930[/snapback]

De setter halvpris på pakken hvis du sender mail og spør.

Når de har gjort det, setter de halvpris på alt du kjøper etter det.

7239946[/snapback]

Takker!

Lenke til kommentar

Annen fyr som har fått COD3

Picked the game up earlier today, played through the first bit of the intro mission. Graphics are pretty nice, its no Gears, but its a definite inprovement over cod 2 especially the environments, they look very very detailed. Aiming is improved, seems much smoother, the ability to throw grenades back and cook them is nice. Presentation seems a bit more like console versions rather than cod1/2 on pc, not a bad thing just different. I didnt get much time to play, have to go write an exam, but i'll post more impressions later tonight once I've had a chance to play it more.
Lenke til kommentar

Enda en

first off ill talk about the graphics.  if u thought cod 2 was amazing, this game makes it look like an xbox or ps2 game.  the amount of debri and pyro going onscreen at any giving time is amazing.  even close up the textures and details stun.  i even love the grass in the game for the first time ever.  its not just some random unaminated sprouts.  the weave and trample and so forth so realistically ur almost fooled into thinking its a photo. 

controls seem tighter than last year.  i dont run into the collision detection problems.  i find that some of the guns so far take up alot of ur screen when u zoom in on the sights.  and there seems to be a weird glitch that the zoom dont always work, especially when ur taking damage.  its rare though, im just making the point known.

sound is quality as expected.  cant really tell u anything u dont already expect from a AAA title there.

gameplay is vastly improved imo.  alot from the improvements to the graphics and controls.  but also they added little things.  grenades dont always kill u when they are on the other side of the room like before.  and they added a new close combat mini game that is fun imo.  tap the left and right triggers to push the nazi away and then strike them all with resident evil 4 style context sensitive on screen indicators.

cant say too much for the story so far.  cod 2 wasnt much for story for me either as i already took history class too many times.

online play is something i wont comment on because ive not tried yet.  ill pass that along later.

all in all this game is indicative of what u would imagine as next gen and honestly if u like action games at all u cant go wrong with it.  this makes me even more excited for gears of war because if its the game to own this holiday season like all the reviews say it must be godly if its better than this.

Gleder meg mere nå som dette også får bra omtale fra spillere

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...